اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال گذشته

26 میلیارد ریال برای پروژه‌های برق همدان هزینه شد

مدیر امور یک برق همدان گفت: طی سال گذشته 26 میلیارد و 153 میلیون ریال در راستای توسعه و نوسازی، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌ها، تبدیل شبکه سیمی به خودنگهدار، مناطق توانمندساز و سرویس و نگهداری شبکه‌ها هزینه شده است.

26 میلیارد ریال برای پروژه‌های برق همدان هزینه شد

شیرزاد جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به عملکرد امور یک برق همدان در سال 91 اظهار کرد: از جمله اهداف و برنامه‌های اصلی ما اصلاح شبکه فشار ضعیف فرسوده و کاهش تلفات است.

وی با اشاره به توسعه و نوسازی شبکه‌ها افزود: در این راستا 3.5 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی، 11.7 کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی، 17.2 کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و 1.3 کیلومتر شبکه فشار متوسط زمینی احداث شده است.

مدیر امور یک برق همدان از نصب 39 دستگاه پست جدید 20 کیلوولت هوایی در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: نصب سه دستگاه پست جدید 20 کیلوولت زمینی و 5 هزار و 806 انشعاب جدید برای مشترکان از دیگر برنامه‌های ما در سال 91 بوده است.

وی با اشاره به اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌ها بیان داشت: در این راستا نیز طی سال گذشته 7 کیلومتر جابه جایی و رفع حریم شبکه فشار ضعیف، 40 کیلومتر اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی و جابه‌جایی 78 اصله پایه‌های توزیع واقع در معابر عمومی از برنامه‌های مدیریت امور یک برق همدان به شمار می‌رود.

جمشیدی تأکید کرد: تبدیل شبکه سیمی به خودنگهدار از برنامه‌هایی است که در دستور کار این مدیریت قرار دارد و در سال گذشته توانستیم 14 کیلومتر از شبکه سیمی در مناطق مختلف شبکه فشار ضعیف هوایی را به کابل خودنگهدار تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: در مناطق توانمندساز نیز 26.5 کیلومتر تبدیل شبکه سیمی به خودنگهدار در مناطق دره، شهرک امیرکبیر و منوچهری از دیگر اقدامات ما محسوب می‌شود.

مدیر امور یک برق همدان سرویس و نگهداری شبکه‌ها را از مهمترین برنامه‌های مدیریت برق امور یک عنوان کرد و افزود: در این زمینه نیز سرویس و تعمیر و اصلاح پست‌های هوایی و زمینی به تعداد 408 دستگاه، سرویس پایه‌های روشنایی معابر به تعداد 8 هزار و 500 دستگاه و سرویس و اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی به طول 45 کیلومتر طی سال 91 صورت گرفته است.

به گفته وی طی سال گذشته اعتباری بالغ بر 26 میلیارد و 153 میلیون ریال در راستای توسعه و نوسازی، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌ها، تبدیل شبکه سیمی به خودنگهدار، مناطق توانمندساز و سرویس و نگهداری شبکه‌ها هزینه شده است.

جمشیدی از دیگر اقدامات انجام شده طی سال گذشته را پیگیری مناسب وصول مطالبات و کاهش تلفات و پیک بار عنوان کرد و ابراز داشت: در راستای جمع‌آوری برق‌های غیر مجاز نیز 357 مورد برق غیر مجاز در سال 91 شناسایی و به برق‌های مجاز تبدیل شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سال جدید تصریح کرد: برنامه‌ها و اهداف مدیریت امور یک برق همدان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در 10 آیتم خلاصه می‌شود.

مدیر امور یک برق همدان اضافه کرد: برنامه‌های امسال این مدیریت در راستای کاهش تلفات و جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز، کاهش پیک بار و اقدامات مدیریت مصرف، افزایش وصول مطالبات و کاهش خاموشی‌ها و به تبع آن کاهش انرژی توزیع نشده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تسریع در خدمات‌رسانی به مردم، تعامل با مسئولان شهرستان و شوراهای اسلامی شهر و روستا، کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری، شفاف‌سازی و پاسخگویی مناسب به مردم و مسئولان، تکریم ارباب رجوع و همکاران و افزایش ایمنی شهروندان و همکاران از دیگر برنامه‌های سال جاری محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/89039/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول