اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آمل:

99 درصد هوشمندسازی مدارس توسط والدین صورت گرفته است

مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: 99درصد هوشمندسازی مدارس توسط والدین صورت گرفته است.

99 درصد هوشمندسازی مدارس توسط والدین صورت گرفته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، اکبر لطفی صبح امروز در آیین تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز آمل در دانشگاه شمال این شهرستان با بیان اینکه سالی 40 کلاس درس در آمل ساخته شده است، اظهار داشت: طی هفت سال گذشته 280 کلاس درس در این شهرستان احداث شده است.

وی با اعلام اینکه نیمی از اعتبارات ساخت این کلاس‌ها توسط اولیای دانش‌آموزان و خیرین تامین شده است، افزود: 50 درصد اعتبارات نیز از محل تخریب و نوسازی هزینه شده است.

لطفی با اشاره به اینکه در اداره مدارس حمایت‌های زیادی از سوی مردم صورت می‌گیرد، یادآور شد: کمک‌های خوبی در طی سال‌ها از سوی والدین به مدارس شده است.

وی با بیان اینکه حدود 140 میلیون تومان در ایام نوروز در میان دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع شده است، اذعان کرد: بخش‌ زیادی از کمک‌های توزیع شده از سوی والدین دانش‌آموزان تامین شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه ساخت مدارس توسط خیرین، موجب تک‌شیفته شدن بسیاری از مدارس شده است، گفت: هم‌اکنون بیش از 90 درصد مدارس آمل تک‌شیفته هستند.

وی با اشاره به اینکه حدود 500 کلاس درس در شهرستان آمل هوشمند شده است، افزود: از این تعداد تنها شش کلاس درس توسط دولت و بقیه توسط کمک‌های والدین هوشمندسازی شده است.

این مسئول بیان کرد: امیدواریم در سال جاری تعداد کلاس‌های هوشمند را به یک‌هزار کلاس برسانیم.

مدیر آموزش و پرورش آمل از وجود 65 خیر مدرسه‌ساز در این شهرستان خبر داد و گفت: 75 خیر با آموزش و پرورش آمل همکاری می‌کنند که 15 نفر از آنان اختصاصی در امر مدرسه‌سازی وارد شده‌اند.

وی تصریح کرد: 20 خیر مدرسه‌یار نیز در این زمینه آموزش و پرورش را همراهی می‌کنند.

لطفی بیان داشت: در سال گذشته به غیر از کمک‌های ساخت‌و ساز، یک میلیارد و 800 میلیون تومان از سوی والدین به مدارس کمک مالی صورت گرفته است.

انتهای ‌پیام/86011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول