اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

نیروهای حق‎التدریس تعیین‎تکلیف شدند/ گلستان رتبه سوم هوشمندسازی را کسب کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: تمام نیروهای حق‌التدریس آموزش و پرورش گلستان تعیین‎تکلیف شدند.

نیروهای حق‎التدریس تعیین‎تکلیف شدند/ گلستان رتبه سوم هوشمندسازی را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی پایین‎محلی بعدازظهر امروز در همایش بیست و نهمین یادواره بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه که در کانون طه گرگان برگزار شد، اظهار داشت: تعداد 5 هزار نفر نیروی خدماتی در کشور جذب شدند که سهم گلستان از این تعداد 218 نفر بود.

وی از جذب 121 نیروی قرآنی در گلستان خبر داد و تصریح کرد: قرارداد بیمه طلایی فرهنگیان استان را نیز به امضا رساندیم.

گلستان حائز رتبه نخست کشوری در اجرای طرح نهضت ملی قرآن شد

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه 10 هزار مدرسه قرآنی در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: سهم گلستان در این بخش 250 واحد بود که این تحول را در استان شاهدیم.

پایین‎محلی با اشاره به اینکه 117 هزار نفر در نهضت ملی قرآن ثبت‎نام کردند، بیان داشت: 60 درصد در آزمون عملی قرآن کریم شرکت کردند که گلستان رتبه سوم کشوری را کسب کرد و در بخش اجرای طرح نهضت ملی قرآن گلستان حائز رتبه نخست کشوری شد.

وی در خصوص هوشمندسازی مدارس گفت: 33 هزار مدرسه در کشور هوشمند شدند که گلستان در این زمینه رتبه سوم کشور را داراست.

افزایش بیش از صددرصدی مدارس شاهد در گلستان

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، یکی از برنامه‎های این سازمان را در استفاده از ظرفیت‎های اولیای دانش‎آموزان در زمینه هوشمندسازی مدارس یاد کرد و ابراز داشت: سال 1392 سال کیفیت‎بخشی آموزش و پرورش است و باید به سمت هوشمندسازی حرکت کنیم.

پایین‎محلی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان با کمترین مشکلات در گلستان ایجاد شد، خاطرنشان کرد: در این دانشگاه حدود 500 دانشجو در بخش کارشناسی تحصیل می‎کنند و در سال آینده پنج رشته در مقطع کارشناسی‎ارشد اضافه خواهد شد و انشاالله در سال‎های آینده در مقطع دکترا نیز دانشجو پذیرش می‎شود.

وی از توسعه مدارس شاهد، خاص و سمپاد در گلستان خبر داد و افزود: توسعه این مدارس در استان بیش از صددرصد افزایش پیدا کرده است و در این راستا هر شهرستان، هر تعداد مدارس سمپاد و شاهد می‎خواهند، می‎توانند تقاضا داده و مجوز آن را خواهیم گرفت.

91 سال ساخت‎وساز در آموزش و پرورش گلستان

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه سال گذشته در آموزش و پرورش سال ساخت‎وساز بود، ابراز داشت: ایجاد سالن‎های ورزش و چمن‎های مصنوعی از دیگر برنامه‎های آموزش و پرورش گلستان بوده است.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول