اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان خبر داد

پنج مدال حاصل کار شمشیربازان اصفهانی در رقابت‌های جایزه بزرگ

دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان گفت: شمشیربازان اصفهانی در رقابت‌های جایزه بزرگ، پنج مدال در بخش بانوان و آقایان را کسب کردند.

پنج مدال حاصل کار شمشیربازان اصفهانی در رقابت‌های جایزه بزرگ

فرهاد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: رقابت‌های جایزه بزرگ شمشیربازی روز گذشته در تهران به پایان رسید و  شمشیربازان اصفهانی در بخش بانوان و آقایان موفق به کسب پنج مدال طلا، نقره و برنز شدند.

وی تصریح کرد: در بخش بانوان و در اسلحه سابر، آیسان قمصری مدال طلا، و مریم داناپور و اعظم بختی در اسلحه اپه به ترتیب موفق به کسب مدال نقره و برنز شدند.

دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان ادامه داد: در بخش آقایان نیز امیر زمانی و محمد رضایی در اسلحه فلوره موفق به کسب مدال برنز شدند.

وی در ادامه به رقابت‌های نوجوانان و جوانان شمشیربازی قهرمانی کشور اشاره و اضافه کرد: این رقابت‌ها در تیرماه سال جاری برگزار می‌شود که مکان آن تاکنون مشخص نشده و نوجوانان و جوانان اصفهانی خود را برای این رقابت‌ها آماده می‌کنند.

رضایی با اشاره به ملی‌پوشان شمشیرباز اصفهانی افزود: شروین طلوعی در حال حاضر در اردوی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های آسیایی چین حضور دارد و مهرداد مرادی باید خود را برای رقابت‌های انتخابی تیم ملی برای انتخاب نهایی آماده کند.

انتهای پیام/63020/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول