اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت جشنواره ملی مطبوعات در ایلام در دستان اهالی رسانه

محک بزرگ اصحاب فرهنگ در راه است

با تصمیم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام مدیریت برگزاری نخستین جشنواره ملی مطبوعات محلی در این استان به اهالی رسانه سپرده شده که این خود محک بزرگی برای مسئولان و اصحاب فرهنگ ایلامی است.

محک بزرگ اصحاب فرهنگ در راه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، نخستین جشنواره مطبوعات محلی اواخر اردیبهشت ماه امسال در ایلام برپا می‌شود.

مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از جمله مدیرکل و معاون فرهنگی این دستگاه اجرایی به مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه فرهنگ و رسانه استان اعتماد کرده و قصد دارند بخش عمده‌ای از اجرای این جشنواره را بر عهده نخبگان این بخش بگمارند.

با وجود مخالفت‌های رودرروی شماری اندک از افراد شاغل در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با واگذاری مسئولیت برپایی این جشنواره به اصحاب رسانه استان، اما عمران خودآموز معاون فرهنگی این دستگاه فرهنگی با اعتماد به کارشناسان و نخبگان این حوزه خواست که صاحبنظران در عرصه مطبوعات و رسانه در قالب پذیرش مسئولیت کمیته‌های این جشنواره در برگزاری باشکوه این آزمون بزرگ همکاری داشته باشند.

عمران خودآموز معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در خصوص برپایی این جشنواره گفت: فراخوان این جشنواره سال گذشته انجام شده است.

وی ادامه داد: مطبوعات محلی 19 استان کشور از این جشنواره استقبال کرده و در مجموع 700 اثر را به این جشنواره ارسال کرده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: این آثار به ترتیب شامل گزارش با 207 اثر، مقاله با 137 اثر، سرمقاله و یادداشت با 136 اثر، مصاحبه با 73 اثر، تیتر با 63 اثر، صفحه‌آرایی با 45 اثر و عکس و طرح با 28 اثر است.

خودآموز تصریح کرد: این جشنواره با این حد و اندازه برای نخستین‌بار است که در استان ایلام برگزار می‌شود.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: امیدوارم با همکاری اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام این جشنواره با شرایط ویژه‌ای و در حد و شان دست‌اندرکاران مطبوعات کشور برپا شود.

انتهای پیام/2246/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول