اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

پروژه‌های عمرانی خراسان رضوی توسط پیمانکار بومی اجرا شو‌د

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌رضوی گفت: پروژه‌های عمرانی خراسان رضوی توسط پیمانکار بومی اجرا شو‌د.

پروژه‌های عمرانی خراسان رضوی توسط پیمانکار بومی اجرا شو‌د

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌ رضوی، محمدحسن واحدی در جلسه‌ای که با هدف نحوه بررسی پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری‌ها برگزار شد، خواستار هم‌افزایی بیشتر دستگاه‌های اجرایی برای تسریع در تکمیل پروژه‌ها و  بهره‌مندی مجاوران و زائران امام رضا(ع) در سطح استان از منافع آن شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به فراهم شدن مقدمات نحوه بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری شهرداری‌ها اظهار داشت: از تمام دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود نسبت به پاسخگویی به موقع به سرمایه‌گذاران و برطرف کردن مشکلات آنها اهتمام جدی داشته باشند، تا مراحل قانونی و فرآیند کار با سرعت بیشتری انجام شود.

وی گفت: استفاده از مشاوران، پیمانکاران و مجریان بومی، با تجربه، متعهد و توانمند برای توفیق در اجرای پروژه‌ها طبق برنامه زمان‌بندی در قالب اشخاص حقوقی صاحب صلاحیت ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌رضوی اضافه کرد: در همین راستا کارگروهی تخصصی مدیریتی در حوزه عمران تشکیل و به طور مستمر موارد را پیگیری می‌کند.

واحدی از ستاد سرمایه‌گذاری استان به عنوان ظرفیتی بالقوه برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی یاد و بر استفاده بهینه از این فرصت برای توسعه همه جانبه استان تاکید کرد.

انتهای پیام/70006/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول