اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نشست خبری معاون تبلیغ حوزه:

همایش گروه‌های تبلیغی در قم برگزار می‌شود

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه از برگزاری همایش گروه‌های تبلیغی در روز 26 اردیبهشت در قم خبر داد.

همایش گروه‌های تبلیغی در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام محمد حسن نبوی امروز در نشست مطبوعاتی با اشاره به فعالیت‌های معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی اظهار کرد: ایجاد تشکل‌ها و گروه‌های تبلیغی از چند سال گذشته آغاز شده و در این بخش سرمایه‌گذاری صورت گرفته است. وی خاطرنشان کرد: بر اساس طرحی که در معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی تصویب شده گروه‌های تبلیغی بر اساس توانمندی‌های خود ساماندهی می‌شوند.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه عنوان داشت: گروه‌های تبلیغی می‌توانند نیروها را در اختیار بگیرند تا در موضوعات تبلیغی فعال شوند و از ظرفیت‌های مدیریتی، مهارتی و نیروی انسانی به درستی استفاده شود.

وی با اشاره به عرصه فعالیت گروه‌های تبلیغی گفت: برخی گروه‌های تبلیغی در مناطق فرقه‌نشین، عرصه دانش‌آموزی، آموزش و پرورش و دانشجویی فعال هستند.

نبوی با اشاره به فعالیت گروه‌های تبلیغی در ورزشگاه‌ها گفت: تماشاگران پیش از برگزاری مسابقات نزدیک هشت ساعت در انتظار هستند که بهترین فرصت برای تبلیغ محسوب می‌شود.

وی پارک‌ها، ورزشگاه‌ها، ادارات و سازمان‌ها، مترو و اینترنت را از دیگر مکان‌های فعالیت گروه‌های تبلیغی ذکر کرد.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه NA یکی از بهترین راه‌های ترک اعتیاد است گفت: گروه‌های تبلیغی بین معتادان نیز حضور دارند و حتی کتاب NA بازنگری و چاپ شده است.

وی با بیان اینکه 105 گروه تبلیغی ثبت شده داریم گفت: از این تعداد دستاوردهای 30 گروه تبلیغی از 22 تا 26 اردیبهشت در صحن جوادالائمه حرم حضرت معصومه(س) در معرض بازدید قرار گرفته است.

نبوی با اشاره به اهداف برپایی نمایشگاه دستاوردهای تبلیغی گفت: افراد فراوانی در حوزه‌های علمیه فعالیت این گروه‌ها را نقد می‌کنند که باید در نظر داشت این نقدها ارزشمند است بنابراین این نمایشگاه زمینه دریافت این نقدها را فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های تبلیغی در این نمایشگاه با فعالیت‌های یکدیگر آشنا شده و ایده‌های لازم را دریافت می‌کنند و خلأهای عرصه تبلیغ شناسایی می‌شود.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه از برگزاری همایش گروه‌های تبلیغی در روز 26 اردیبهشت خبر داد و افزود: گروه‌های تبلیغی و معاونان تبلیغ استان‌ها در این همایش حضور دارند و از برترین گروه‌های تبلیغی تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/78003/ع40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول