اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

228 مبلغ اصفهانی به 12 استان کشور اعزام شدند

رئیس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: تاکنون 228 مبلغ خواهر و برادر اصفهانی در سال جدید به 12 استان کشور اعزام شدند.‌

228 مبلغ اصفهانی به 12 استان کشور اعزام شدند

حجت‌الاسلام امیر ارزانی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اهمیت تبلیغ در قرآن، احادیث و روایات اظهار کرد: پیامبر اسلام(ص) زمانی که امیرالمؤمنین(ع) را برای تبلیغ دین به یمن فرستاد، در جمله «یا علی اگر خداوند یک نفر را به دست تو هدایت کند، از آنچه که خورشید بر آن بتابد، بهتر است» در واقع حکایت از اهمیت تبلیغ در دین را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به حماسه سیاسی حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: سرلوحه فعالیت‌های تمامی نهادها، سازمان‌ها، ادارات و عموم مردم در سال جدید باید این شعار باشد.

رئیس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار کرد: اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و جنوبی، خوزستان، زنجان، فارس، کرمان، هرمزگان، کهکیلویه و بویر احمد و لرستان استان‌هایی بوده‌اند که از ابتدای سال تاکنون این تعداد مبلغ را به این مکان‌ها اعزام شده است.

وی اضافه کرد: کار امروز ما به عنوان مبلغان دینی تداوم رسالت انبیاء و حرکت امامان معصوم (ع) برای تبلیغ، ترویج و تبیین دین خدا است و تمام اعتبار و حیثیت ما بستگی به اینچنین حرکتی دارد که اساس مذهب ما را شکل می‌دهد.

ارزانی با اشاره به اعزام مبلغان تخصصی در ایام نوروز تاکید کرد: اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ضمن انعقاد تفاهمنامه‌ای با سازمان فرهنگی رفاهی شهرداری اصفهان تعداد 30 نفر از مبلغان تخصصی خود را به مکان‌های مختلف برای پاسخگویی به شبهات و مسائل مورد نیاز مردم اعزام کرد.

وی افزود: اعزام بشیران در ایام نوروز به استان‌های مختلف کشور مانند اصفهان، بوشهر، چهارمحال‌و بختیاری، خراسان رضوی و جنوبی، خوزستان، زنجان، فارس، کرمان، کهکیلویه و بویر‌احمد و لرستان حدود 101 نفر بوده است.

رئیس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اعزام‌های مبلغان در ایام فاطمیه به استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، فارس، کهکیلویه و بویر احمد، لرستان و هرمزگان را از دیگر فعالیت‌های این سازمان دانست و گفت: در مجموع 228 مبلغ خواهر و برادر در این ایام به این استان‌ها اعزام شدند.

انتهای پیام/63007/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول