اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی:

سارقان منازل مشهد دستگیر شدند / اعتراف به 21 فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: سارقان منازل شهروندان مشهدی پس از دستگیری به 21 فقره سرقت اعتراف کردند.

سارقان منازل مشهد دستگیر شدند / اعتراف به 21 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین بیدمشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منازل در حوزه شرق مشهد ماموران پایگاه شرق پلیس آگاهی تحقیقات خود را در ارتباط با شناسایی سارقان آغاز کردند.

وی ادامه داد: ماموران پایگاه شرق پلیس آگاهی خراسان‌رضوی با دعوت از شاکیان پرونده در بررسی شیوه و شگرد سارقان به این نتیجه رسیدند که سارقان در پوشش پیک موتوری اقدام به شناسایی منازل و سوژه‌های خود می‌کنند.

بیدمشکی خاطرنشان کرد: ماموران این پایگاه پس از مدتی کار وسیع اطلاعاتی با استفاده از اندک سرنخ‌های موجود موفق به شناسایی دو نفر متهم در ارتباط با این پرونده شدند و در یک اقدام غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی عنوان کرد: در بازرسی از محل اختفا آنان که در خارج شهر بود مقداری از اموال مسروقه کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات تخصصی و فنی صورت گرفته از متهمان به 21 فقره سرقت اعتراف کردند که صحنه تعدادی از سرقت‌ها بازسازی و متهمان مورد شناسایی مالباختگان قرار گرفتند.

بیدمشکی گفت: از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اقدام و تردد افراد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و یا ستاد خبری پلیس آگاهی به شماره 2183700 اطلاع دهند.

16 سارق و متهم آدم‌ربایی دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی خراسان‌رضوی با همکاری یگان امداد و ماموران فرماندهی انتظامی مشهد در اجرای طرح ضربتی موفق به دستگیری 17 نفر متهم و کشف تعداد 11 دستگاه وسیله نقلیه در شب گذشته شدند.

وی خاطرنشان کرد: در ارتباط با این پرونده دو متهم دارای سابقه تحت تعقیب قضایی، یک متهم دارای سابقه آدم‌ربایی و چهارده سارق دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی ادامه داد: دو دستگاه خودرو دارای سابقه سرقت و دو دستگاه خودرو دارای سابقه توقیف قضایی نیز توقیف شده است.

انتهای پیام/70018/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول