اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشهد:

29 سارق حرفه‌ای در مشهد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در راستای اجرای طرح ضربتی محله‌محور 29 تن از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار در محدوده شهرک شهید رجایی مشهد دستگیر شدند و 36 دستگاه وسیله نقلیه از آنان کشف شد.

29 سارق حرفه‌ای در مشهد دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احد کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم‌های اطلاعات، آگاهی و مبارزه با مواد مخدر کلانتری 27 شهرک شهید رجایی عملیات گسترده طرح ارتقای امنیت محله محور را پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس به طور غافلگیرانه به اجرا گذاشتند.

وی ادامه داد: پلیس در مرحله نخست این عملیات 26 سارق حرفه‌ای وسایل نقلیه را دستگیر و 23 دستگاه انواع خودروهای سواری، یک دستگاه کامیون و 12 دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند.

کریمی عنوان کرد: در دومین مرحله از این عملیات ضربتی پلیس پاتوق باند سرقت خودرو که در آخرین مورد در محدوده بولوار مصلای مشهد مرتکب سرقت یک دستگاه خودروی نیسان شده بودند را در شهرک شهید رجایی شناسایی و سارقان را با تیراندازی هوایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: در سومین مرحله از این عملیات نیز هفت تن از اراذل و اوباش معروف مشهد که چندی پیش تحت تعقیب بودند دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی ادامه داد: از دیگر نتایج اجرای این عملیات ضربتی گسترده، دستگیری 139 مظنون، جمع‌آوری 110 معتاد پرخطر، توقیف 110 دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه خودرو مزاحم و همچنین دستگیری هفت تن از عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر است.

کریمی اظهار کرد: سارقان دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی شدند و به زودی مراحل دیگری از طرح ارتقای امنیت محله محور در مشهد اجرا می‌شود.

انتهای پیام/70018/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول