اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش پژوهشکده باقرالعلوم (ع)

چهار موسوعه ائمه اطهار منتشر می‌شود

مدیر گروه حدیث پژوهشکده باقرالعلوم گفت: در سال گذشته چهار موسوعه ائمه اطهار تکمیل شده و در سال جاری منتشر می‌شود.

چهار موسوعه ائمه اطهار منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم (ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اسماعیلی گفت: موسوعه‌های کلمات امام رضا (ع)، امام‌ هادی(ع)، امام حسن عسکری(ع) و حضرت مهدی (عج) در سال گذشته تکمیل شد و در آینده نزدیک منتشر می‌شود.

وی در مورد موسوعه امام رضا (ع) گفت: بخش عربی موسوعه امام رضا (ع) در دو جلد و هشت باب تنظیم شده است.

مدیر گروه حدیث پژوهشکده باقرالعلوم با ارائه توضیحاتی در مورد تکمیل موسوعه امام‌ هادی (ع) تصریح کرد: بخش عربی موسوعه امام‌ هادی (ع) بعد از اضافه شدن احادیث جدید در چهار فصل تنظیم و به بازار نشر عرضه خواهد شد. همچنین بخش فارسی موسوعه امام ‌هادی (ع) نیز تکمیل و برای نشر آماده شد.

وی در مورد تکمیل موسوعه امام عسکری (ع) افزود: بخش عربی و فارسی این موسوعه همانند موسوعه قبلی تکمیل شد. در این موسوعه 178 حدیث جدید به بخش قبلی اضافه شده و این اثر در مجموع با 524 حدیث و در 552 صفحه تقدیم علاقمندان خواهد شد.

اسماعیلی با اشاره به تکمیل بخش عربی موسوعه امام زمان (عج) خاطرنشان کرد: بخش عربی موسوعه امام زمان (عج) در هفت فصل با 332 حدیث و در 528 صفحه تنظیم و تکمیل شده است.

مدیر گروه حدیث پژوهشکده باقرالعلوم با اشاره به موسوعه امام حسن مجتبی (ع) گفت: بخش عربی موسوعه امام حسن مجتبی (ع) با اضافه شدن حدود 400 حدیث جدید به آن از کتب مختلف شیعه و سنی در 670 صفحه آماده چاپ شده است. در بخش فارسی نیز ترجمه احادیث جدید به اتمام رسیده که بعد از مقابله، ویرایش و صفحه بندی به بازار عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول