اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه لردگان تاکید کرد

ضرورت نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه لردگان گفت: همه مردم و مسئولان باید برای نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تلاش کنند.

ضرورت نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حمیدرضا نباتی صبح امروز در کلاس اخلاق کارکنان سپاه ناحیه لردگان ، با اشاره به اهمیت مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه لردگان به اهمیت آیة‌الکرسی اظهار داشت: همه ما باید  پس از نمازهای یومیه، هنگام مسافرت و کارهای ضروری برای دوری از شیطان و پناه بردن به خداوند متعال آیة‌الکرسی قرائت کنیم.

وی به آیه 256 سوره بقره اشاره کرد و افزود: "لا اکراه فی‌الدین" دلیل به‌ توجهی مردم در انجام فرائض نیست بلکه نشانگر آن است که اجباری در گرویدن به اسلام وجود ندارد.

این مسئول متذکر شد: کسانی که به دین اسلام ایمان آوردند انجام واجبات و ضروریات دین در موردشان لازم الاجراست، و باید آن‌ها را به نحوی که خداوند متعال در قرآن، روایات و احادیث بیان کرده انجام دهند.

نباتی خاطرنشان کرد: نماز یک امر واجب است و بهترین وقت آن پس از اذان است که بر اساس فرمایش‌های پیامبر اکرم(ص) باید پس از شنیدن بانگ طنین‌انداز اذان به سوی نماز بشتابیم حتی اگر سینه‌خیز باشیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه لردگان بر ضرورت انجام فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و اذعان داشت: همه ما باید در مواقع ضروری این فریضه الهی را انجام دهیم.

این مسئول ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر ضامن رستگاری جامعه است و سلامت اخلاقی جامعه را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول