اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آریسا صنعت فرآیند:

شناسایی قابلت‌های صرفه‌جویی از فعالیت‌های مهم بهره‌وری انرژی است

مدیرعامل شرکت آریسا صنعت فرآیند گفت: شناسایی قابلیت‌های صرفه‌جویی از فعالیت‌های مهم بهره‌وری انرژی است که در بهینه‌سازی مصرف انرژی بسیار تاثیرگذار است.

شناسایی قابلت‌های صرفه‌جویی از فعالیت‌های مهم بهره‌وری انرژی است

محمدرضا خسروی‌راد در حاشیه برگزاری همایش ملی اقلیم، ساختمان و بهینه‌سازی مصرف انرژی در اصفهان با اشاره به فعالیت‌های شرکت آریسا صنعت فرآیند اظهار کرد: این شرکت با در اختیار داشتن مهندسان مجرب، کارشناسان فنی کارآزموده و تجهیزات مورد نیاز هم اکنون فعالیت خود را در قالب پیمانکار در زمینه طراحی و پیاده سازی سیستم‌های اتوماسیون صنعتی و اسکادا، سیستم‌های مدیریت آغاز کرده است.

وی افزود: بهینه‌سازی انرژی، سیستم‌های اطلاعاتی جامع یکپارچه، انفورماتیک و تکنولوژی اطلاعات تدارک و ساخت تجهیزات با بهترین کیفیت در بیشتر صنایع از جمله دیگر اقدامات این شرکت است.

مدیرعامل شرکت آریسا صنعت فرآیند تصریح کرد: این شرکت با ایجاد کنسرسیوم با شرکت‌های خارجی و با همیاری تیمی متخصص و مشاورانی با تجربه از خارج کشور و همچنین همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز علمی، تحقیقاتی معتبر از بدو فعالیت همواره کوشیده است تا در راستای جلب رضایت مشتریان قدم برداشته و فعالیت‌های خود را طبق متدولوژی‌های نوین و استانداردهای بین‌المللی انجام دهد.

وی ادامه داد: بخشی از زمینه‌های اصلی فعالیت این شرکت پیاده سازی سیستم‌های isosoo1، شناسایی قابلیت‌های صرفه جویی و ادامه راهکارهای بهینه سازی مصرف انرژی، طراحی و پیاده سازی سیستم‌های اتوماسیون صنعتی، اسکادا، pcs، هایشورینگ ابزار دقیق در صنایع مختلف، طراحی پیاده سازی و اجرای سیستم‌های اطلاعاتی جامع یکپارچه با رویکرد ERT و شبکه زیر ساخت است.

انتهای پیام/63012/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول