اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات در رامسر:

ناظران در برگزاری انتخابات باید روزه زبان بگیرند / پیرو ولایت فقیه هستیم

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات در رامسر با بیان اینکه ناظران در برگزاری انتخابات باید روزه زبان بگیرند، گفت: پیرو ولایت فقیه هستیم.

ناظران در برگزاری انتخابات باید روزه زبان بگیرند / پیرو ولایت فقیه هستیم

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر ، سیدیوسف هاشمی شامگاه شنبه در گردهمایی ناظران و سرناظران چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای رامسر در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار داشت: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که نظام آن دینی است و در صورتی که هرکدام از دو عنصر دین و مردم حذف شود، نمی‌توانیم به اهداف‌مان برسیم.

 هاشمی با اشاره به اینکه در طول عمر انقلاب بیش از 30 انتخابات برگزار شده است، این امر را نشانه حضور و شعور مردم دانست و ادامه داد: شوراها بازوان مسئولان و یاریگران عرصه سازندگی کشور و از رویش‌های مبارک نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: درست است که نظام بعد از انقلاب برای رسیدن به اهداف خود دچار چالش‌هایی نیز بوده است، اما ما پشت سر ولی فقیه ایستاده‌ایم و پرچمی که دست ولی فقیه است را به دست صاحب اصلی آن ولی عصر(عج) خواهیم رساند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای رامسر اضافه کرد: ناظران باید روزه زبان بگیرند و بی‌طرفی خود را در انتخابات ثابت کنند.

وی اضافه کرد: ناظران همچنین باید از آرای مردم صیانت کنند و با هیئت بازرسی و شورای نگهبان همکاری داشته و براساس قانون بی‌طرف باشند.

هاشمی در پایان ابراز داشت: برای ما سلامت انتخابات مهم‌تر از نتیجه انتخابات است و بعد از 24 خرداد زمانی که سلامت انتخابات تأیید شد، آن موقع زمان خوشحالی ما خواهد بود.

انتهای پیام/86024/ذ20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول