اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایلام:

104 فقره سرقت در ایلام کشف شد

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: 104 فقره سرقت با هوشیاری ماموران اداره آگاهی انتظامی استان در ایلام کشف شد.

104 فقره سرقت در ایلام کشف شد

سردار علی دولتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در این راستا نیز 10 سارق حرفه‌ای دستگیر شدند.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان موفق شدند این تعداد سارق را در شهر ایلام و در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی شناسایی و دستگیر کنند.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: این سارقان که در زمینه سرقت منزل و موتورسیکلت فعالیت داشتند تاکنون به 104 فقره سرقت شامل 53 فقره سرقت منزل و 30 فقره سرقت مغازه و هشت فقره سرقت‌های دیگر اعتراف کرده‌اند.

دولتی تصریح کرد: به دنبال دستگیری این تعداد سارق تلاش برای کشف اموال مسروقه ادامه یافت تا اینکه کارآگاهان موفق شدند در این رابطه پنج مالخر را که اقدام به خرید اموال مسروقه کرده بودند کشف و با شناسایی مالباختگان اموال در اختیار آنها قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه علل و انگیزه اکثر سرقت‌ها اعتیاد سارقان است، ادامه داد: مردم برای پیشگیری از امر سرقت باید با هوشیاری راه سوء استفاده مجرمان را گرفته و با انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت نکات ایمنی و حفاظتی از وقوع سرقت اموال خود جلوگیری کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام به مجرمان و سارقان هشدار داد که دست از اعمال مجرمانه خود بردارند و بدانند که پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد افرادی با انجام اقدامات مجرمانه آرامش و امنیت این استان را برهم زنند.

انتهای پیام/2246/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول