اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی گچساران خبر داد

بهره‌برداری از کنار گذر پل عبدالهی گچساران تا 10 روز آینده

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: طی 10 روز آینده از کنارگذر پل آسیب‌دیده عبدالهی بهره‌برداری و این پل نیز کمتر از دو ماه دیگر آماده تردد می‌شود.

بهره‌برداری از کنار گذر پل عبدالهی گچساران تا 10 روز آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، فرامرز انصاری امروز در حاشیه بازدید از روند اجرایی ترمیم و بهسازی پل عبدالهی این شهرستان اظهار کرد: پل عبدالهی یکی از پل‌های استراتژیک و مهم تردد وسائط نقلیه در سطح کشور بوده که بزرگترین و مهم‌ترین راه ارتباطی جنوب به مرکز کشور به شمار می‌رود.

وی با بیان این‌که ساخت پل عبدالهی به 19 سال گذشته بر می‌گردد، افزود: این پل در 18 کیلومتری گچساران واقع شده و دارای دو دهانه 15 متری و یک دهانه 30 متری است.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: قسمت‌هایی از این پل در حال فرو ریختن و تخریب است که به همین منظور اکیپ‌هایی از راهداری راه و شهرسازی این شهرستان در حال احداث کنارگذر جاده دسترسی برای تردد وسائط نقلیه هستند.

انصاری از کنترل شبانه‌روزی گشت‌های راهداری راه و شهرسازی گچساران در این مسیر خبر داد و گفت: در حال حاضر این مسیر یک‌طرفه بوده و توسط گشت‌های راهداری این شهرستان به شدت کنترل می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد محدودیت ترافیکی در مسیر پل عبدالهی ابراز داشت:در حال حاضر محدودیت ترافیکی برای ماشین‌آلات سنگین از جمله تریلر و کامیون با بار سنگین ایجاد شده است که با آماده شدن کنارگذر پل عبدالهی محدودیت ترافیکی لغو می‌شود.

انصاری بیان داشت: با توجه به خطرات احتمالی عبور ماشین‌آلات سنگین از مسیر پل عبدالهی این موضوع به سازمان مدیریت اعلام شده است، اما در حال حاضر عبور کامیون‌ها و تریلرها با باز سبک و پایین آزاد است.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران با تأکید بر این‌که با ایجاد کنارگذر پل عبدالهی محدودیت ترافیکی لغو می‌شود، از ساخت 10 روزه کنارگذر خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تلاش شبانه‌روزی پیمانکار روند ساخت کنارگذر مطلوب بوده و این راه فرعی در حال آماده شدن است.

انصاری با اشاره به وضعیت فعلی پل گچساران خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه‌روزی و بدون وقفه سعی در تکمیل کنارگذر، مرمت و بهسازی قسمت‌های تخریب شده پل عبدالهی در کمترین زمان ممکن داریم که به امید خدا این پل نیز در کمتر از دو ماه بهسازی و مرمت می‌شود.

وی با تشکر از بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت پل و کنارگذر آن بیان داشت: از سید حسین صابری استاندار پر تلاش کهگیلویه و بویراحمد در راستای بازدید و اهمیت دادن به روند تکمیل و بهسازی این مسیر تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/82014/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول