اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سنندج:

هتاکی‌ به بزرگان دین برای نشان‌دادن چهره‌ای خشن از اسلام است

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به نبش قبر صحابی پیامبر توسط عده‌ای افراطی گفت: استکبار جهانی و دشمنان دین اسلام با اجیر کردن افراد و با این اعمال می‌خواهند چهره‌ای خشن از اسلام نشان دهند.

هتاکی‌ به بزرگان دین برای نشان‌دادن چهره‌ای خشن از اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا امین راستی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار کرد: از آنجایی که آمریکا مستاصل شده و در جنگ با اسلام همواره با شکست مواجه شده لذا با اجیر کردن افرادی افراطی و انجام کارهایی در قالب هتاکی به بزرگان دین اسلام سعی دارد ذره‌ای از ناکامی‌های خود در این زمینه را جبران نماید.

وی اضافه کرد: استکبار از جامعیت دین اسلام در هراس بوده و از تحقق وعده الهی مبنی بر حاکم شدن دین اسلام بر جهان می‌ترسد چرا که با این موضوع بساط آنان بر روی زمین برچیده خواهد شد.

ماموستا راستی با اشاره به نبش قبر صحابی رسول‌الله، تصریح کرد: عده‌ای به نام مسلمان که سنگ اسلام را به سینه می‌زنند و هیچ بویی از انسانیت نبرده‌اند نه تنها با انسان‌های زنده دشمن هستند بلکه با مردگان نیز دشمنی می‌کنند و اینها افرادی هستند که نوکری خود را به دشمنان ثابت کرده و مزد کارهای خلاف شریعت دین اسلام و خداوند را می‌گیرند.

امام جمعه موقت سنندج همچنین گفت: این کار شنیع نه تنها قلب 1.5 میلیارد مسلمان جهان بلکه قلب رسول خدا را نیز جریحه‌دار کرده است و مسلمانان باید بدانند که این افراد کرامت انسان را که از کعبه بالاتر است، درک نکرده‌اند و تنها در مسیر حرکت دشمنان این دین الهی حرکت می‌کنند.

به گفته وی، این عمل دشمنان "ضلالت" به عنوان نقطه مقابل "هدایت" است که توسط افرادی به معنای واقعی گمراه و به دور از ارزش‌های اسلام و انسانیت صورت می‌گیرد.

ماموستا راستی در بخش دیگری از سخنانش به "هدایت" به عنوان یکی از خواسته‌های انسان‌های مسلمان از خداوند اشاره کرد و با این اینکه مسلمانان در نمازهای پنج‌گانه از خداوند مسیر درست و هدایت می‌خواهند گفت: مسلمانان با این درخواست نیازمندی خود به هدایت از سوی خداوند را نشان می‌دهند.

ماموستا راستی در پایان سخنان خود گفت: کمال مطلق از آن خداوند است و انسان‌ها نیاز مستمر به هدایت دارند و آیه "اهدنا صراط مستقیم" موید چنین مطلبی است.

گفتنی است در پایان نماز جمعه امروز سنندج، نمازگزاران از جلو مسجد جامع تا میدان انقلاب را در محکومیت هتاکی به صحابی پیامبر تظاهرات کردند و شعارهای ضداستکباری سردادند.

انتهای پیام/79001/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول