اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

غرب متهم اصلی هتاکی به مقدسات مسلمانان است

استاندار البرز گفت: حامیان غربی تروریست‌ها به طور قطع متهم ردیف نخست هتاکی به مقدسات مسلمانان و تعرض به قبر مطهر حجربن عدی هستند.

غرب متهم اصلی هتاکی به مقدسات مسلمانان است

اصغر عربیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: حجربن عدی از اصحاب فاضل رسول‌الله (ص) و فردی زاهد، شجاع و عابد و ولایی بود که در روایات و کتب تاریخی هم شیعیان و هم اهل تسنن برای وی احترام و جایگاه والایی قائل هستند.

وی درباره اهداف تروریست‌های مسلح سوریه برای تعرض به قبر مطهر این یار پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت: کسانی که دست به چنین جنایتی زدند از جمله گروه‌هایی هستند که توجهی به اصول انسانی نداشته و ثابت کرده‌اند که از اقدامات جنایتکارانه و حتی کشتن انسان‌های بیگناه هیچ ابایی ندارند.

وی تأکید کرد: این جنایت بار دیگر ثابت کرد که وهابیون و سلفی‌ها به هیچ اصولی پایبند نبوده و حتی مواردی که مورد احترام اهل سنت است از جمله رعایت حرمت صحابه پیامبر (ص) از سوی آنها رعایت نمی‌شود.

عربیان افزود: نکته بسیار مهمی که در این واقعه تاسف‌بار وجود دارد این است که جهان اسلام باید هوشیاری و آگاهی خود را افزایش داده و بداند که ریشه اصلی چنین جنایاتی به طور قطع از سوی صهیونیست‌ها و غربی‌ها هدایت شده و هدف اصلی ایجاد تفرقه در میان امت اسلامی است.

وی بیان داشت: مسلمانان باید موضعی قاطع و آگاهانه در برابر این واقعه اتخاذ کنند چراکه هدف اصلی ایجاد تفرقه و دودستگی در میان مسلمان است و دست غربی‌ها در این توطئه که از تروریست‌های سوریه حمایت می‌کنند، آشکار شده است.

این مسئول افزود: کشورهای غربی که از تروریست‌ها در سوریه حمایت می‌کنند به طور قطع متهم ردیف نخست این بی‌حرمتی به مقدسات مسلمانان و هتک حرمت به حجربن عدی هستند.

عربیان ادامه داد: مدعیان دفاع از حقوق بشر و آزادی بیان و اندیشه در غرب بار دیگر ثابت کردند که پایبند به شعارهای خود نیستند.

وی در پایان تاکید کرد: جهان اسلام باید در برابر اینگونه هتک حرمت‌ها اعتراضی قاطع داشته و همه با رویکردی واحد در برابر تداوم هتاکی‌ها به مقدسات مسلمانان اعتراض کنیم.

انتهای پیام/2302/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول