اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میناب:

هتاکی به صحابی پیامبر نشانه اوج ذلالت دشمنان است

امام جمعه میناب گفت: هتک حرمت به صحابی پیامبر (ص) بیانگر اوج ذلالت دشمنان اسلام است.

هتاکی به صحابی پیامبر نشانه اوج ذلالت دشمنان است

حجت‌الاسلام میرزاحسین معتمدی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میناب ضمن محکوم کردن اعمال تأسف ‌بار در سوریه بیان داشت: غرب علاوه بر طرح اسلام هراسی در منطقه به دنبال این است که اثری از اسلام و فرهنگ اسلامی باقی نماند.

وی به موج بیداری اسلامی در کشورهای مختلف جهان اشاره کرد و افزود: امروز در بسیاری از کشورها طرح از بین بردن اماکن دینی و مذهبی متعلق به خاندان پیامبر توسط دشمنان در حال اجرا شدن است و این نشانه یک برنامه از پیش تعیین شده است.

امام جمعه میناب ادامه داد: توطئه‌های صورت گرفته علیه اسلام تماما از سلسله برنامه‌هایی است که از سوی آمریکا،‌ انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی و ایادی استکبار ترسیم می‌شود.

امام جمعه میناب وقایع اخیر در کشور سوریه را توطئه‌ای شوم علیه اسلام و شیعه دانست و بیان داشت: امروز وهابیت نماد اسلام صهیونیسم در عالم بوده که تنها هدفش استقرار اسلام آمریکایی و ترویج آن در سوریه و ممالک عربی است.

وی بیان داشت: از آنجایی که وهابیت به عنوان فرقه‌ای ضاله و نامشروع به دنبال وارد کردن ضربه بر پیکره دین مبین اسلام و نشان دادن چهره‌ای خشن از آن است بزرگان اسلام از سراسر دنیا باید برای حذف وهابیت تلاش کنند.

معتمدی‌فر همچنین با اشاره به هتک حرمت مزار حجر بن عدی یکی از صحابی پیامبر (ص) در سوریه از سوی گروه تروریستی النصره، اظهار داشت: حذف هویت شیعی و مورد هدف قرار دادن زیربناهای اعتقادی مسلمانان از مهم‌ترین اهداف دشمنان در این حرکت ضد انسانی است.

معتمدی‌فر در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در سوریه علاوه بر جنگ و خونریزی و پیوند یهودیت، مسیحیت و وهابیت فرهنگ و تفکر خطرناک سفیانی در حال شک‌گیری است.

امام جمعه میناب با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به اسلام از هر حربه‌ای استفاده می‌کنند، گفت: هتاکی و نبش قبر صحابی پیامبر نشانه اوج ذلالت دشمنان است.

انتهای پیام/88004/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول