اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نوشهر خبر داد

عقد قرارداد مطالعات نخستین پل روگذر درون شهری غرب مازندران

شهردار نوشهر از عقد قرارداد مطالعاتی نخستین پل روگذر درون شهری غرب استان در تقاطع بهارستان خبر داد.

عقد قرارداد مطالعات نخستین پل روگذر درون شهری غرب مازندران

علی امانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر از تصویب 18 میلیارد و 140 میلیون تومان بودجه سال جاری برای شهرداری نوشهر خبر داد و اظهار داشت: از این رقم 37 درصد برای امور جاری و 63 درصد نیز برای امور عمرانی در نظر گرفته شده است.

وی عملکرد مثبت شهرداری نوشهر را در گرو پشتیبانی و تعامل شورای شهر و شهروندان با شهرداری عنوان کرد و گفت: ادامه کار نیروگاه پسماند؛ آغاز مجدد روند احداث پارکینگ طبقاتی پس از چند ماه توقف؛ پروژه بزرگ مجتمع تجاری همافران و احداث پارک و کتابخانه خیابان زینبیه از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهرداری است.

این مسئول از عقد قرارداد مطالعاتی نخستین پل روگذر درون شهری غرب استان در تقاطع بهارستان خبر داد و گفت: برای احداث این پل هشت و نیم میلیارد تومان هزینه پیش‌بینی شده است که از محل درآمدهای شهرداری تامین می‌شود و با اتمام مطالعات این پل به زودی شاهد عملیاتی شدن آن خواهیم بود.

شهردار نوشهر درباره وقفه پیش آمده در ساختمان پارکینگ طبقاتی نوشهر خاطرنشان کرد: به دلیل محدودیت منابع درآمدی و با وجود مشکلات اقتصادی این پروژه مدت هشت ماه متوقف بود و اکنون توانستیم روند ساخت آن را شتاب بخشیم.

وی در پایان اذعان داشت: جهت ارتقای ظرفیت پارکینگ از 150 خودرو به تعداد 300 دستگاه تصمیم به تملک زمین مجاور این پارکینگ به مساحت 800 متر مربع با هزینه 600 میلیون تومان گرفته‌ایم که 90 درصد از کارهای مربوط به آن انجام شده است.

انتهای‌پیام/‌86019/ن20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول