اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پاکسازی میادین مین و جستجوی مفقودین کشور:

هدف دشمنان از هشت سال جنگ با ایران از بین بردن اسلام بود

مسئول پاکسازی میادین مین و جستجوی مفقودین کشور گفت: هدف دشمن از جنگ با ایران از بین بردن اسلام و نظام جمهوری اسلامی بود.

هدف دشمنان از هشت سال جنگ با ایران از بین بردن اسلام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا ماندنی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای گمنام در محل دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کشور از داشتن هرگونه قدرت نظامی محروم بود و این در حالی بود که علاوه بر تحریم‌های دشمنان، اوضاع داخلی کشور نیز به هم ریخته بود.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس تمام تجهیزات نظامی آمریکا و اروپا در دست عراق بود و تجهیزات ایران در مقایسه با آنها بسیار ناچیز بود اما با کمک عناصر مردمی به دفاع از کشور برخاستیم و حتی یک قطعه از سرزمین خود را تسلیم دشمن نکردیم.

مسئول پاکسازی میادین مین و جستجوی مفقودین کشور با بیان اینکه هدف دشمن از جنگ با ایران از بین بردن امام (ره) نبود، یادآور شد: هدف اصلی دشمنان از جنگ هشت ساله با نظام جمهوری اسلامی ایران از بین بردن اسلام و این نظام بود.

ماندنی با تاکید بر اینکه تمام تحولاتی که در حال حاضر در خاورمیانه صورت می‌گیرد نشأت گرفته از ارزش‌های انقلاب و شهدای ایران اسلامی است، گفت: امروز اگر جمهوری اسلامی ایران عزت و قدرتمند در تمام صحنه‌ها حضور دارد از برکت خون شهدا است.

وی با اشاره به دیکتاتورهای جهان اسلام خاطرنشان کرد: هم‌اکنون کشورهایی که دست نشانده استکبار هستند از حقوق بشر حرف می‌زنند و نظام جمهوری اسلامی ایران که اسلام و انقلاب را منتشر می‌کند، تروریست می‌خوانند.

ماندنی تاکید کرد: اگر عنایت خدا و نزول امدادهای غیبی نبود اسلام سقوط می‌کرد و امروز غزه نمی‌توانست در هشت روز بر اسرائیل پیروز شود.

انتهای پیام/70002/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول