اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان:

تشکل‌های خصوصی در رفع مشکلات صنعت هماهنگ هستند

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: تشکل‌های خصوصی با همدلی و هم‌صدایی برای رفع مشکلات صنعت و معدن استان تلاش می‌کنند.

تشکل‌های خصوصی در رفع مشکلات صنعت هماهنگ هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، سیدعبدالوهاب سهل‌آبادی در نشست هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان که در محل خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه بخش خصوصی استان برای حل مشکلات اصفهان و ارتقا جایگاه آن در کشور تلاش می‌کند، اظهار کرد: اعضای خانه و اتاق اصفهان درگیر مسائل شهر هستند و در برابر آن احساس مسؤلیت می‌کنند.

وی بیان کرد: برای پیشرفت استان باید این دو تشکل با هم همکاری و همدلی داشته باشند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان افزود: خانه صنعت، معدن و تجارت استان و اتاق اصفهان اهداف یکسان دارند و در کنار هم می‌توانند به اقتصاد استان خدمت کنند.

در این نشست، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با بیان اینکه پروژه‌های بزرگ شهری در ارتباط تنگاتنگ با اقتصاد است، اضافه کرد: خیلی از طرح‌های بزرگ شهری توسط تشکل‌های اقتصادی پیشنهاد می‌شود و بنابراین این تشکل‌ها در مسائل شهری بسیار تأثیرگذار هستند.

خسرو کسائیان تأکید کرد: عقلانیت جمع بر عقلانیت فرد ترجیح دارد و در کار جمعی با تقسیم کار و همراهی افراد با یکدیگر، رسیدن به هدف آسان‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: در زمینه صنعت هم باید با هم همکاری داشته باشیم تا بسیاری از مشکلات حل شود.

خزانه دار اتاق بازرگانی ایران هم در این دیدار گفت: دولت بعدی برای حل مشکلات اقتصادی کشور باید از حضور خود در عرصه اقتصاد بکاهد و مردم را وارد اقتصاد کند.

محمود اسلامیان بیان کرد: متأسفانه اصفهان به شدت آسیب دیده است و باید گفت تنها فاجعه خشکی زاینده رود برای متضرر شدن نسل‌های بعد کافی است.

نائب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان یادآور کرد: ما باید به عنوان اعضای خانه صنعت و معدن و اتاق بازرگانی مبنایی برای وحدت و همدلی شویم، همدیگر را با تحمل نقد کنیم و برای تحقق اهداف استانی و رشد اصفهان یکدل باشیم.

وی تاکید کرد: ما می‌توانیم تأثیرگذار باشیم و اجازه ندهیم استان با مشکلاتی که امروز دارد، درگیر بماند.

انتهای پیام/2301/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول