اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه خبر داد

افتتاح کتابخانه حجربن عدی در کرمانشاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: کتابخانه حجربن عدی واقع در شهرک ظفر کرمانشاه صبح شنبه، 21 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور افتتاح می‌شود.

افتتاح کتابخانه حجربن عدی در کرمانشاه

حجت‌الاسلام محمد آفتابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از افتتاح کتابخانه حجربن عدی واقع در شهرک ظفر کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: کتابخانه حجربن عدی واقع در شهرک ظفر کرمانشاه با حضور منصور واعظی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی و دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در ساعت 10 صبح 21 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری افتتاح خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه نام‌گذاری این کتابخانه با یک وقت‌شناسی خوبی انجام شده است، گفت: اهل سنت و تشیع اقدام خبیثانه و نبش قبر این صحابه بزرگ رسول خدا (ص) را محکوم می‌کنند و نبش ‌قبر در دین اسلام عملی خلاف و حرام است.

وی ادامه داد: وهابیت با نام اسلام مرتکب کار حرام می‌شوند و خط و مشی اسرائیل و دشمنان اسلام، استقبال از این حرکت خبیثانه وهابیت است که بویی از اسلام نبرده‌اند.

آفتابی خاطر نشان کرد: این وظیفه مسلمانان است که با چنین نام‌گذاری‌ها و اقداماتی فرهنگی این اعمال را محکوم کنند چنانچه روز جمعه 20 اردیبشهت‌ماه سال‌جاری در استان کرمانشاه همزمان با دیگر شهرها پس از نماز جمعه تظاهراتی به منظور محکومیت این عمل وقیحانه انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: کتابخانه حجربن عدی با 600 متر مساحت و دو مخزن کتاب ساخته شده که از ظرفیت 10 هزار جلد کتاب برخوردار است و گنجایش 100 نفر جمعیت را دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه چنین نام‌گذاری‌هایی بسیار پسندیده بوده و موجب آشنا شدن جوانان با مفاخر اسلامی و بزرگان دین می‌شود، ادامه داد: به زودی شاهد افتتاح کتابخانه علامه طباطبایی در کرمانشاه خواهیم بود.

انتهای پیام/2700/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول