اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

دشمن وحدت و انسجام مردم را هدف قرار داده است

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: امروز دشمن وحدت و انسجام مردم ما را هدف قرار داده و با ترفند‌های مختلف سعی می‌کند مردم را مقابل مسئولان قرار دهد.

دشمن وحدت و انسجام مردم را هدف قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان علیرضا قاسمی‌فرزاد پیش از ظهر امروز در جلسه نشست توجیهی کارشناسان سایت سمان با خبرنگاران استان همدان اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال جاری به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی برای هر قشری مسئولیتی را به وجود می‌آورد تا در تحقق شعار سال آنچه را که در توان دارند به کار بگیرند.

وی با بیان اینکه در سال حماسه سیاسی و اقتصادی موضوع برگزاری دو انتخاب مهم مطرح شده عنوان کرد: انتخابات در کشور ما یک موهبت الهی و از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که در کمتر جایی ما می‌بینیم که مردم تا این اندازه از بالاترین تا پایین‌ترین سطر در سرنوشت خود دخالت داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تصریح کرد: انتخابات در هر دوره‌ای به وسیله مردم برگزار می‌شود و مشارکت مردم درصد بالایی را تشکیل می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو توسط هیئت‌های نظارت و بازرسی که از متن مردم برخاسته شده برگزار می‌شود و در اصل بدنه اصلی این هیئت‌ها را همین مردم تشکیل می‌دهد.

قاسمی‌فرزاد تأکید کرد: در انتخابات‌ها یک روند و فرآیند مردمی حاکم است و تأکید ما بر این است که انتخاباتی که مردمی برگزار می‌شود باید با روشنگری باشد تا شائبه دشمنان هیچ خدشه‌ای را به فضای سالم انتخاباتی وارد نکند.

وی خطاب به خبرنگاران حاضر در جلسه افزود: شما باید بستر‌های لازم را برای ایجاد فضای لازم فراهم کرده و مردم را از ترفند‌ها و توطئه دشمنان آگاه کنید چرا که مهم‌ترین رسالت شما تبیین و تشریح انتخابات است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ادامه داد: امروز دشمن وحدت و انسجام مردم ما را هدف قرار داده چرا که نمی‌تواند اهداف شوم خودش را در کشور ما پیاده کند و با ترفند‌های مختلف سعی می‌کند مردم را مقابل مسئولان قرار دهد.

وی اضافه کرد: شما به عنوان افسران فرهنگی موظف هستید مردم را بیدار کنید و به مباحث روشن انتخاباتی توجه کنید و با مد نظر قرار دادن موئلفه‌های مختلف رسانه‌ها می‌توانید به وظیفه خود عمل کنید.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: مؤلفه‌هایی که شما خبرنگاران باید در ایجاد فضای سالم انتخاباتی مد نظر داشته باشید شامل نقد و نظارت صادقانه در عرصه حماسه سیاسی و تشویق مردم به انتخاب اصلح است.

وی در پایان سخنانش گفت: عدم تضعیف نقاط برجسته نظام و مردم و مقید بودن به اخلاق خبرنگاری از دیگر مسئولیت‌های خطیر شما برای خلق حماسه سیاسی است.

انتهای پیام/89007/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول