اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون شمشیر‌بازی:

اردبیل جزو 5 استان برتر در رشته شمشیر‌بازی است

رئیس فدراسیون شمشیر‌بازی گفت: استان اردبیل در رقابت تنگاتنگی که با استان‌های پر سابقه در زمینه شمشیر‌بازی دارد در چند سال اخیر توانسته است جزو پنج استان برتر باشد.

اردبیل جزو 5 استان برتر در رشته شمشیر‌بازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فضل‌الله باقرزاده صبح امروز در نشست با اعضای هیئت شمشیر‌بازی استان اردبیل اظهار داشت: این استان می‌تواند با فعالیتی گسترده‌تر و حرکتی امید‌بخش در سال جاری جزو دو تا سه استان برتر کشور باشد که در این زمینه همت والای هیئت و مسئولان استان بیشتر مدنظر است.

وی خاطرنشان کرد: هر چه دولت پول در ورزش تزریق کند نه تنها به هدر نمی‌رود بلکه یک سرمایه‌گذاری است چرا که ثمره و نتیجه آن جز شادی و طراوت جوانان و جامعه چیز دیگری نیست.

رئیس فدراسیون شمشیر‌بازی یادآور شد: همین که یک ورزشکار ما در مسابقات جهانی و بین‌المللی مدالی کسب می‌کند شادی و نشاط حاصل از آن می‌تواند بزرگترین حرکت و جهش در حوزه ورزش و احیای غرور ملی باشد.

باقرزاده گفت: ورزش ششمین صنعت پر‌در‌آمد دنیاست که تا چند سال آینده قطعاً به دومین و یا سومین صنعت پر ‌در‌آمد،‌ جذاب و متنوع تبدیل خواهد شد که نشان دهنده ظرفیت‌های زیاد ورزش و تنوع آن در حوزه‌های بین‌المللی و جهانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول عنوان کرد: هر چقدر ما نیز در کشورمان بتوانیم ورزش و پایگاه‌های توسعه آن را ارتقا بخشیم به همان میزان در این حرکت موفق و تاثیر‌گذار خواهیم بود.

رئیس فدراسیون شمشیر‌بازی به افتخار‌آفرینی ورزشکاران کشور در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح ملی و بین‌المللی اشاره کرد و بیان داشت: جوانان و نوجوانان ما استعدادهای خوبی را در موفقیت در رشته‌های مختلف ورزشی نشان داده‌اند و ضرورت دارد در این زمینه سرمایه‌گذاری‌های لازم صورت گیرد.

باقر‌زاده با قدردانی از تلاش و همت صباغی به عنوان رئیس هیئت شمشیر‌بازی استان اردبیل که در یک دوره چهار ساله با برنامه‌ریزی‌ها و حمایت‌های همه جانبه این رشته پیشرفت و توسعه همه جانبه داشته است، افزود: به اعتقاد من در دوره جدید جای کار و فعالیت بیشتر نیز برای ورزشکاران و دست‌اندرکاران هیئت شمشیر‌بازی وجود دارد.

وی تصریح کرد: استان اردبیل برای ما اهمیت فراوانی دارد چرا که ما ورزشکاران مستعدی را در شمشیر‌بازی از این استان در اردوی تیم ملی داریم و زمین و امکانات مناسب نیز برای شمشیر‌بازان استان اردبیل فراهم است.

رئیس فدراسیون شمشیر‌بازی ادامه داد: ما هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان در رشته شمشیر‌بازی از این استان در رده‌های مختلف تیم ملی دعوت شده داریم که بسیار پر توان و امیدوارانه در مسابقات و تمرینات حاضر شده و سعی می‌کنند با کسب افتخارات بیشتر ورزش کشورمان را ارتقا بخشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، باقرزاده در پایان سخنان خود بر استعدادیابی در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله شمشیر‌بازی در کشور و استان اردبیل به عنوان حرکت آغازین در قهرمان‌پروری تاکید کرد و خواستار توجه جدی مسئولان به این امر شد.

انتهای پیام/62005/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول