اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قائمشهر:

شهرستان جدیدالتاسیس سیمرغ عقب‌ماندگی‌های جدی دارد

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سیمرغ و جویبار در مجلس گفت: شهرستان جدیدالتاسیس سیمرغ دچار عقب‌ماندگی جدی است که از مهم‌ترین مسائل مورد توجه این شهرستان توسعه راه‌ها و شهرک‌های صنعتی و صنایع تبدیلی است.

شهرستان جدیدالتاسیس سیمرغ عقب‌ماندگی‌های جدی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر کمال علیپور صبح امروز در جمع مدیران شهرستان قائمشهر با بیان اینکه شهرستان جدیدالتاسیس سیمرغ دچار عقب‌ماندگی جدی است، اظهار داشت: از مهم‌ترین مسائل مورد توجه شهرستان سیمرغ توسعه راه‌ها و شهرک‌های صنعتی و صنایع تبدیلی است.

وی با اشاره به مصوبات سه دوره سفر هیئت دولت به مازندران ادامه داد: چهار بانده کردن محور قائمشهر به سیمرغ، سیمرغ به بهنمیر و سیمرغ به جویبار از جمله مصوبات سفرهای گذشته بود که با اجرایی شدن این پروژه‌ها می‌توان سیمرغ را نجات داد.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سیمرغ و جویبار در مجلس افزود: برای اجرای این پروژه‌ها پول و اعتبارات وجود دارد ولی اجرایی نمی‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه رئیس‌جمهور در سفر چهارم به استان‌های دیگر اعتبارات خوبی اختصاص داد، تاکید کرد: خواهشمندم علاوه بر تخصیص‌های رئیس دولت، اعتبارات جداگانه‌ای برای شهرستان سیمرغ در نظر گرفته شود.

علیپور تصریح کرد: رئیس‌جمهور برای تشکر از دست اندرکاران و نظارت بر کارها به مازندران سفر کرد و قصد دارد بدون تعریف پروژه‌ای جدید به بررسی اتمام پروژه‌هایی بپردازد که عملیات اجرایی آنها تا 70 درصد به انجام رسید. 

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: احمدی‌نژاد با اتمام این پروژه‌ها تا مهلت باقیمانده قصد دارد تا مطالباتی برای رئیس‌جمهور آینده باقی نگذارد که این کار خوبی است.

انتهای پیام/86008/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول