اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن بومی تیم فوتسال علیصدر همدان:

شانس اول صعود به لیگ دسته اول هستیم

بازیکن بومی تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: تیم فوتسال علیصدر همدان در این فصل یکی از قدرتمندترین تیم‌های لیگ دسته دوم گروه جنوب است که به عنوان یکی از شانس‌های اول صعود به لیگ دسته اول شناخته می‌شود.

شانس اول صعود به لیگ دسته اول هستیم

حمید نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره تیم فوتسال علیصدر همدان اظهار داشت: این تیم نسبت به سال گذشته بسیار قدرتمند بسته شده به طوری که از 21 امتیاز ممکن 18 امتیاز را کسب کرده‌ایم.

وی افزود: تجربه حضور در گروه جنوب نیز برای ما در این فصل برای نخستین بار رقم می‌خورد و به نظرم امکانات تیم‌ها در این گروه بسیار بیشتر از گروه شمال است.

بازیکن بومی تیم فوتسال علیصدر همدان با اشاره به برد شیرین هفته گذشته بیان کرد: برنده دربی غرب کشور شدیم تا نگذاریم هوادارانمان ناراحت از سالن خارج شوند.

وی خاطرنشان: اگر بتوانیم روند بردهای خود را ادامه دهیم شک نکنید علیصدر هفته‌ها قبل از پایان لیگ دسته دوم جشن قهرمانی و صعود خود به لیگ دسته اول را می‌گیرد.

نجاتی با اشاره به داوری‌های لیگ دسته دوم به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: در فصل گذشته داوری‌ها بسیار پرنقص بود اما در این فصل به تبع پیشرفت تیم‌ها از نظر بازیکن، مربی و امکانات سخت افزاری، داوری‌های ما نیز پیشرفت بسیار خوبی را داشته است.

وی با بیان اینکه در این هفته بازی سختی پیش‌ رو داریم اظهار کرد: با آنالیزی که کادر فنی از تیم مس انجام داده‌اند این تیم سبک بازی قدرتی و فیزیکی را ارائه می‌دهد.

نجاتی ادامه داد: شناخت خوبی از نقاط ضعف و قوت تیم مس داریم و بر همین اساس وارد میدان می‌شویم تا با کسب این برد خیال خود را از بابت قهرمانی در نیم‌فصل راحت کنیم.

وی درباره کادر فنی ابراز کرد: کادر فنی ما از مرتضی عظیمی، وحید شانه‌ای و علیرضا خسروی بسیار فنی و تکنیکی هستند و با نظر مشورتی بازیکنانی را که در تمرینات تلاش بیشتری می‌کنند را در ترکیب قرار می‌دهند.

در هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتسال (گروه جنوب) تیم فوتسال علیصدر همدان در یک بازی خانگی با نتیجه چهار بر یک تیم فوتسال شاهین کرمانشاه را با شکست بدرقه کرد.

علیصدر همدان در هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتسال گروه جنوب در یک بازی بیرون خانه میهمان تیم فوتسال مس رفسنجان است این بازی پنجشنبه 19 اردیبهشت ساعت 16 در سالن دانشگاه پیام نور رفسنجان برگزار می‌شود.

این تیم هم‌اکنون با 18 امتیاز در صدر جدول لیگ دسته دوم گروه جنوب قرار دارد.

انتهای پیام/89018/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول