اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتسال علیصدر همدان:

برای صعود علیصدر به لیگ دسته اول هم‌قسم شده‌ایم/ از نبود تماشاگر رنج می‌بریم

کاپیتان تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: شرایط در فصل جاری در تیم فوتسال علیصدر همدان بسیار خوب است و تمام بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه برای رفتن تیم به لیگ دسته اول هم‌قسم شده‌اند.

برای صعود علیصدر به لیگ دسته اول هم‌قسم شده‌ایم/ از نبود تماشاگر رنج می‌بریم

وحید شانه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره شرایط تیم فوتسال علیصدر در لیگ دسته دوم (گروه جنوب) اظهار داشت: شرایط در پنج هفته اول لیگ دسته دوم فوتسال برای ما بسیار خوب بود و موفق شدیم پنج برد و 15 امتیاز را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه با جدا شدن ابوالقاسم حسینی تیم کمی دچار مشکل شد و به حاشیه رفت، با اشاره به باخت هفته گذشته علیصدر برابر آذرخش بندرعباس بیان کرد: عامل اصلی شکست ما در بازی هفته گذشته، اول شرایط آ‌ب‌ و هوایی بندرعباس و دوم فشار بسیار هواداران و میزبانی بد بندرعباسی‌ها بود، اما در حال حاضر نیز در صدر جدول قرار داریم.

کاپیتان تیم فوتسال علیصدر همدان خاطرنشان کرد: از شش هفته گذشته ما تنها دو هفته در همدان بازی کرده‌ایم و بیشتر امتیازات خود را در بازی‌های بیرون از خانه کسب کردیم و این موضوع امتیاز بسیار خوبی برای تیم ما محسوب می‌شود.

شانه‌ای درباره قرارداد خود نیز گفت: از قرارداد خودم بسیار راضی هستم و این قرارداد در لیگ دسته اول هم قرارداد خوبی محسوب می‌شود و از این نظر مشکلی ندارم.

وی با اشاره به بازیکنان غیربومی تیم گفت: این افراد از لحاظ اخلاقی بسیار خوب هستند، اما از لحاظ فنی تنها یکی دو بازیکن در سطح خوبی قرار دارند و یکی دو نفر از آنان نیز از نظر فنی عقب هستند که باید تلاش بیشتری انجام دهند، اما در کل می‌توانند به ما کمک کنند.

شانه‌ای درباره وضعیت کادر فنی تیم فوتسال علیصدر همدان به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: سیدابوالقاسم حسینی از لحاظ فنی بسیار فوق‌العاده بوده که به راحتی می‌تواند در لیگ برتر نیز سرمربیگری کنند، اما به علت مشکلاتی از باشگاه جدا شدند.

وی خاطرنشان کرد: علیرضا خسروی به عنوان یک مربی لیگ برتری دو هفته است که به تیم ما پیوسته‌ و همین موضوع باعث ایجاد انگیزه و روحیه بالای تیم شده است.

شانه‌ای درباره تمرینات علیصدر نیز گفت: با همکاری هیئت فوتبال استان و اداره‌کل ورزش و جوانان سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان در اختیار باشگاه ما است و هفته‌ای هفت جلسه به خوبی در این سالن تمرین می‌کنیم و هیچ مشکلی از لحاظ تمرینی برای ما وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تنها مشکل در مسیر قهرمانی ما عدم استقبال مردم از بازی‌های خانگی ما است، اظهار کرد: ما به هر شهری که سفر می‌کنیم نزدیک به 2 هزار تماشاگر ما را تحت فشار قرار می‌دهند، بالای 50 درصد علت باخت ما در بندرعباس نیز تماشاگران این تیم بودند.

شانه‌ای ادامه داد: شاید یک دلیل عدم حمایت در همدان تبلیغات باشد، اما خود مردم نیز علاقه‌ای نشان نمی‌دهند؛ در صورتی که تمام بازی‌های ما در بهترین سالن ورزشی شهر و رایگان برگزار می‌شود.

وی گفت: امیدوارم از این هفته مردم همدان برای تحت فشار قرار دادن حریفان ما به سالن بیایند و راه را برای صعود ما هموار کنند.

در هفته ششم لیگ دسته دوم فوتسال (گروه جنوب) تیم فوتسال علیصدر همدان در یک بازی بیرون از خانه با نتیجه سه بر صفر از تیم فوتسال آذرخش بندرعباس شکست خورد.

علیصدر همدان در هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتسال گروه جنوب در یک بازی خانگی میزبان تیم فوتسال شاهین کرمانشاه است که مصاف همدانی‌ها و کرمانشاهی‌ها این بار در فوتسال در نوع خود جالب خواهد بود این بازی جمعه ساعت 16 در ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب همدان برگزار می‌شود.

این تیم هم اکنون با 15 امتیاز در صدر جدول لیگ دسته دوم گروه جنوب قراردارد.

انتهای ‌پیام/89018/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول