اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

حضور در پای صندوق‌های رای یک تکلیف است

‌معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح یک تکلیف است که هیچکس نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشد.

حضور در پای صندوق‌های رای یک تکلیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان رجبعلی شیخ‌زاده چهارشنبه شب در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی در استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: جنگ تحمیلی یک نقطه عطف در تاریخ ایران اسلامی بوده و در مدت جنگ تحمیلی نیز عملیات‌ها نقاط عطف جنگ بوده‌اند.

وی افزود: یکی از آن مولفه‌های پیروزی کشور در جنگ تحمیلی تکلیف محوری بود، باید تکلیف محوری را سرلوحه کار‌مان قرار دهیم زیرا همین مولفه در زمان جنگ سبب شد به پیروزی دست یابیم زیرا اگر تکلیف محوری رزمندگان نمی‌بود و آنها لبیک به فرمان امام (ره) را وظیفه خود نمی‌دانستند قطعا در جنگ آنگونه که باید مقاومت نکرده و به این پیروزی دست نمی‌یافتیم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان  با اشاره به بحث انتخابات پیش رو در کشور گفت: همه مردم وظیفه داریم فرمایش ولایت فقیه را لبیک گفته و نسبت به تعیین سرنوشت کشور بی تفاوت نبود و حتما در پای صندوق های رای حضور یافته و با انتخاب فرد اصلح زمینه توسعه و آبادانی کشور را فراهم و اقتدار نظام را بیش از پیش تضمین کنیم.

این مسئول ادامه داد: اتحاد و انسجام لازمه همه اقدامات و برنامه ریزی‌ها در سطح کلان و خرد است به طوری که بدون اتحاد و انسجام قطعا دشمن برنامه‌ها و توطئه‌های خود را اجرایی می‌کند.

وی ادامه داد: این هوشیاری و بصیرت ملت را می طلبد که اجازه ندهند دشمن در بین آنها رخنه کرده و به اهداف خود که تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، دست یابد.

شیخ‌زاده با اشاره به برنامه‌های سالروز گرامیداشت سوم خرداد بیان کرد: شناسایی رزمندگان و دلجویی از خانواده های آنها باید در راس برنامه های گرامیداشت این روز قرار بگیرد.

وی گفت: باید برنامه های گرامیداشت سوم خرداد به نحوی انجام شود که تاثیرگذار و ماندگار باشد نه صرفا عملکرد اداره و یا ستاد بزرگداشت باشد.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان  بر مردمی برگزار شدن جشن سالروز آزادی خرمشهر تاکید کرد و گفت: محور مراسم این روز باید مردم بوده و مشارکت آنها مشهود باشد.

وی افزود: باید یک برنامه محوری در این راستا برای تمامی کمیته ها پیش بینی شده و بر اجرای آن تاکید شود.

وی  در ادامه بر برگزاری باشکوه مراسم ارتحال امام (ره) در روز 14 خرداد اشاره کرد و گفت: یکی از مبانی انقلاب اسلامی 15 خرداد است.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد:  باید جریان 15 خرداد را برای نسل جدید به خوبی تبیین کنیم تا به دستاوردهای انقلاب بیش از پیش پایبند باشند.

انتهای پیام/‌75004/ش40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول