اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان توسعه و عمران قم:

بلوار پیامبر اعظم(ص) در قم تا نیمه شعبان بازگشایی می‌شود

مدیر عامل سازمان توسعه و عمران قم از بازگشایی بلوار پیامبر اعظم(ص) حد فاصل حرم حضرت معصومه تا مسجد مقدس جمکران تا نیمه شعبان خبر داد.

بلوار پیامبر اعظم(ص) در قم تا نیمه شعبان بازگشایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد‌تقی نادعلی اظهار داشت: در بلوار پیامبر اعظم(ص) در حال اجرای عملیات ایجاد نهرهای جمع آوری آب‌های سطحی و زیرگذرهای عابر پیاده به صورت هم‌زمان هستیم.

وی ادامه داد: بحث زیرسازی و آسفالت بلوار پیامبر اعظم(ص) و روشنایی آن به صورت همزمان در حال اجرا است.

مدیر عامل سازمان توسعه و عمران قم با اشاره به اینکه با تأکید شهردار قم فضای سبز این بلوار در حال احداث است افزود: برای فاز سوم این پروژه بیش از 75 درصد فضای سبز در نظر گرفته شده است و اکنون نیز فضای سبز رفوژ وسط بلوار در حال اجرا است.

وی در خصوص زمان بازگشایی این بلوار افزود: لاین تندرو، کندرو و سطح اولیه پیاده رو تا نیمه شعبان به بهره‌برداری خواهد رسید.

نادعلی ادامه داد: تنها مشکلی که استفاده عموم را به تأخیر می‌اندازد وجود ریل راه آهن است که با بازدید رئیس جمهور، قول مساعد برای جمع آوری ریل‌ها داده شده است که پس از جمع آوری ریل این پروژه به صورت کامل مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: از آنجایی که عبور همزمان قطار و ماشین‌آلات خطر جانی را به همراه دارد در صورتی که تا نیمه شعبان ریل راه آهن جمع آوری نشود امکان دارد مجدداً بلوار پیامبر اعظم(ص) تا زمان جمع آوری ریل بسته شود.

مدیر عامل سازمان توسعه و عمران قم در خصوص جذب سرمایه گذاران در بلوار پیامبر اعظم(ص) افزود: علاوه بر مذاکره با سرمایه گذار و اعلام آمادگی سرمایه گذاران، با دستور شهردار بخشی از احداث مجتمع‌های تجاری به صورت امانی توسط شهرداری انجام خواهد شد که اقدامات اولیه آن انجام شده و به زودی عملیات اجرایی چهار بلوک به مساحت تقریبی 150 هزار متر مربع انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/2258/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول