اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توزیع برق دامغان:

روشنایی معابر بلوار سراوری دامغان تامین شد

طرح تامین روشنایی معابر بلوار سراوری شمالی شهرستان دامغان به اجرا درآمد.

روشنایی معابر بلوار سراوری دامغان تامین شد

مدیر توزیع برق شهرستان دامغان امروز در حاشیه مراسمی که در سمنان برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان در این‏باره اظهار داشت: برای اجرای این پروژه، یک هزار و 360 متر شبکه فشار ضعیف زمینی دایر شده است.

احمد یوسفی با بیان این‏که 34 اصله پایه چراغ در این پروژه احداث شده است، افزود: عملیات نصب 75 دستگاه سر چراغ معابر هم انجام شده و مورد بهره‏برداری قرار گرفت.

مدیر توزیع برق شهرستان دامغان همچنین هزینه اجرای این پروژه را 638 میلیون ریال عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در آیین تجلیل از بازنشستگان این شرکت گفت: بازنشستگی به معنای تکمیل چرخه خدمت‌ رسمی و آغازی دوباره برای بازنشستگان در ارائه تجربیات به شمار می‌رود.

سیدمحمد موسوی‏زاده با اشاره به این‏که برق یک صنعت زیربنایی و منشأ تحولات بزرگ است، بیان داشت: صنعت برق سهم عمده‏ای در افزایش امید به زندگی بشر امروزی دارد.

وی با عنوان این‏که برق مستمراً و دائمی برای نیازهای عمومی باید تامین شود، اظهار داشت : توفیقات حاصل شده در این صنعت زیرساختی مرهون تلاش و زحمات پیشکسوتان و نقش موثر خانواده‏های بازنشستگان است.

موسوی‏زاده با اعلام این که بازنشستگی سرنوشت مشترک همه کارکنان شاغل و یک توفیق است، افزود: بازنشستگی همچون مدال افتخاری است که تلاش صادقانه و خالصانه بازنشستگان را بر آیندگان نمایان می‏کند.

در این مراسم، از 41 همکار بازنشسته شرکت توزیع برق استان که در سال گذشته به افتخار بازنشستگی نایل شده‏اند، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2249/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول