اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه پردیسان خبر داد

افتتاح بوستان شهروند و بلوار علمدار در منطقه پردیسان

شهردار پردیسان قم از افتتاح بوستان شهروند تا پایان هفته جاری در این منطقه خبر داد.

افتتاح بوستان شهروند و بلوار علمدار در منطقه پردیسان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید عبدالله سلیمانی صرمی با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه پردیسان اظهار داشت: بوستان شهروند در الگوی منطقه‌ای به وسعت سه هکتار ساخته شده و دارای وسایل بازی کودکان، آب نما، آلاچیق، سکوهای نشیمن و سرویس بهداشتی است.

وی تصریح کرد: این بوستان در تقاطع بلوار شهروند و بلوار علمدار با هزینه بالغ بر 15 میلیارد ریال از اعتبارات داخلی شهرداری ساخته شده است.

شهردار منطقه پردیسان قم همچنین از تعریض و بازسازی بلوار علمدار خبر داد و گفت: تعویض جداول و زیرسازی آسفالت بلوار علمدار با هزینه 500 میلیون تومان انجام شده و تا پایان هفته جاری افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به بالا بودن سرانه فضای سبز منطقه پردیسان نسبت به دیگر مناطق اظهار داشت: در نظر داریم در زمینی به وسعت 60 هکتار در تپه‌های شمال بلوار امام صادق(ع)، مخزن بتنی احداث کرده و کاشت نهال داشته باشیم.

سلیمانی صرمی تصریح کرد: در حال حاضر سرانه فضای سبز منطقه پردیسان 30 تا 32 متر است و با توجه به وجود جمعیت کم در پردیسان نسبت به دیگر مناطق و نیز پوشش جنگلی، از سرانه خوبی در فضای سبز برخوردار هستیم.

انتهای پیام/2258/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول