اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محمد عباسی در گفت‌وگوی اختصاصی با فارس:

باشگاه‌های بزرگ دولتی در اختیار سازمان خصوصی‌سازی/ بخشی از سهام به فرابورس واگذار می‌شود

وزیر ورزش و جوانان در سفر به آمل گفت: باشگاه‌های بزرگ دولتی در اختیار سازمان خصوصی‌سازی قرار دارند و البته بخشی از سهام آنها به فرابورس واگذار می‌شود.

باشگاه‌های بزرگ دولتی در اختیار سازمان خصوصی‌سازی/ بخشی از سهام به فرابورس واگذار می‌شود

محمد عباسی امروز در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به مازندران در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در آمل در مورد وضعیت خصوصی‌سازی باشگاه‌های بزرگ دولتی کشور که در هر دولتی حرف‌هایی مبنی بر خصوصی‌سازی آن به میان می‌آید ولی در عمل بودجه بیت‌المال صرف آنها می‌شود، عنوان کرد: پروژه خصوصی‌سازی باشگاه‌های دولتی در اختیار سازمان خصوصی‌سازی قرار دارد.

وی افزود: هم‌اکنون سازمان خصوصی‌سازی باید زمینه‌های واگذاری آنها را فراهم کند و من به عنوان کسی که این دو مجموعه بخش دولتی به نوعی مربوط به وزارت ورزش و جوانان هستند و کار خصوصی‌سازی آن واگذار شده، پیگیری آن هستم.

عباسی با اعلام اینکه زمینه‌های این امر توسط سازمان خصوصی‌سازی فراهم شده است، تصریح کرد: حتی دیروز در صورت جلساتی که امضا شد زمینه‌های ثبت آن را برای اینکه بخشی از آنها به فرابورس واگذار شود انجام داده‌اند و منتظر مراحل پایانی آن هستیم.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس که پرسیده بود چند درصد خصوصی‌سازی باشگاه‌های دولتی تاکنون انجام شده است، اذعان داشت: اطلاع‌ خاصی در این مورد ندارم و باید از سازمان خصوصی‌سازی چگونگی روند فعالیت‌اش را جویا شوم.

انتهای پیام/86012/ق30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول