اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

3/ دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری:

رئیس جمهور آینده باید شرایط خصوصی‌سازی را فراهم کند

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: رئیس جمهور آینده باید برنامه‌ای برای حضور و مشارکت بیشتر مردم در حوزه تولید و خصوصی‌سازی فراهم کند.

رئیس جمهور آینده باید شرایط خصوصی‌سازی را فراهم کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری حبیب‌الله عسگراولادی در دومین همایش الزامات تحقق شعار سال 92 که در مسجد حضرت ابوالفضل مرکز مازندران برگزار شد در جمع اصولگرایان با تاکید براینکه نامزدهای ریاست جمهوری باید در مسیر تبعیت از ولایت فقیه گام بردارند و به اهداف معنوی خود دست یابند، اظهار داشت: رئیس جمهور ضمن قانون‌مداری، مشورت‌پذیر، قانون‌باور و استکبارستیزی باید برای پیاده‌سازی عدالت اجتماعی ملت در جهان جدیت داشته باشد.

وی فلسفه برگزاری سفرهای استانی دولت احمدی‌نژاد را  امری مناسب دانست و ادامه داد: به واسطه اینکه در این سفرها نامه‌ها و درخواست‌هایی از سوی مردم داده و رسیدگی دقیقی از سوی مسئولان صورت نگرفته است، ادامه آن ابتر شده است.

وی افزود: حدود یک و نیم تا 2 میلیون نامه ارسالی بخش به کمیته امداد ارجاع داده شد و پاسخ 80 درصد نامه‌ها به صورت نقدی داده شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی مبنی براینکه چرا پس از گذشت بیش از 30 سال پیروزی انقلاب اسلامی هنوز حلقه مفقوده صنعت و دانشگاه گشوده نشد، خاطرنشان کرد: برخی رده‌های دوم و سوم در تصمیم‌گیری‌های کشور با تصمیم‌سازی‌ها موافق نبودند و اقتصاد را از دست مردم گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور آینده باید برنامه‌ای برای حضور و مشارکت بیشتر مردم در حوزه تولید و خصوصی‌سازی فراهم کند، تصریح کرد: تحریم‌های دشمنان و محاصره اقتصادی سبب افزایش واردات برخی محصولات استراتژیک مردم به کشور شده است و دولت می‌توانست با مدیریت صحیح برنامه‌ریزی منطقی برای تنظیم بازار داشته باشد.

عسگر اولادی بیان کرد: رئیس جمهور آینده باید فضا را برای حضور بیشتر جوانان در تصمیم‌گیری صنعت و دانشگاه‌ها فراهم آورد که با این کار جلوی فرار مغزها به خارج از کشور را می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رکود اقتصادی در بازار اشباع شدن محصولات چینی است، افزود: درست است محصولات چینی بازار را گرفت چون این محصولات ارزان‌تر بود و برای مصرف‌کننده و فروشندگان سودآورتر است در بازار کشور رونق دارد.

وی تصریح کرد: اگر دولت قیمت تمام شده محصولات داخلی خود را به میزان واقعی و در حد توان تولیدکننده و مصرف‌کننده برساند، بازار کشور از تولیدات داخلی با کیفیت اشباع می‌شود.

عسگر اولادی با اشاره به نصیحت رهبری در مشارکت حداکثری در انتخابات و جلوگیری از تضعیف دولت در ماه‌های آخر خدمت، گفت: هر کسی نتیجه اعمال خود را می‌بیند اگر رئیس جمهور از ارزش‌ها فاصله بگیرد مردمی که به او رای دادند از او فاصله می‌گیرند.

عسگر اولادی تصریح کرد: رهبری همواره مسائل مربوط به کشور را به دقت پیگیری می‌کردند.

انتهای پیام/86006/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول