اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

اختصاص اعتبارات سد هراز متوقف شده است

فرماندار آمل گفت: اعتبارات احداث سد هراز متوقف شده است که امیدواریم هیئت دولت در این زمینه اقدامات لازم را صورت دهد.

اختصاص اعتبارات سد هراز متوقف شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه به دلیل کاهش بارندگی‌، 60 روستای این شهرستان مشکل کمبود آب دارند، اظهار داشت: تکمیل سد هراز می‌تواند در این زمینه راهگشا باشد.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین و شاخص‌ترین پروژه شهرستان آمل، بیمارستان 160 تختخوابی است که از مصوبات سفر است، افزود: این پروژه بیش از 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اکبرزاده با اینکه پیش از تجهیز، بنای افتتاح این بیمارستان را نداریم، گفت: استاندار مازندران با توجه به اینکه تجهیز این بیمارستان‌ها در آمل و چالوس صورت نگرفته است خواستند که این پروژه‌ها افتتاح نشود.

وی با بیان اینکه با شرایط مسافرپذیری آمل نیاز است که تجهیز این بیمارستان هرچه سریع‌تر صورت گیرد، یادآور شد: با شرایطی که در این شهرستان وجود دارد باید نگاه ملی بر این پروژه‌ها باشد.

 

فرماندار آمل با اشاره به اینکه اختصاص اعتبارات سد هراز تقریبا متوقف شده است، تصریح کرد: این سد 100 هزار هکتار از اراضی کشاورزی پنج شهرستان مازندران را سیراب می‌کند.

وی با بیان اینکه این سد در زمینه برق و گردشگری نیز مثمرثمر است،گفت: امیدواریم با اختصاص هرچه سریع‌تر اعتبارات بتوانیم نیازهای این بخش را تامین کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه چهار بانده شدن محور هراز نیز در زمره پروژه‌های مهر ماندگار است، گفت: براساس این طرح مقرر شده 45 کیلومتر این محور تا مرداد امسال به اتمام برسد.

وی با تاکید بر اینکه در چهار بانده کردن محور آمل به فریدونکنار نیز نیازمند اعتبارات هستیم، بیان داشت: مسافران زیادی از این محور به سمت دریا تردد می‌کنند که آمار تصادفات و حوادث زیادی را به خود اختصاص داده است.

*شرکت دسا زمین را واگذار نمی‌کند

فرماندار آمل با تاکید بر اینکه برای توسعه شهرک صنعتی این شهرستان نیاز به زمین است، اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیئت دولت شرکت دسا از زمین 70 هکتاری این مجموعه 39 هکتار را برای توسعه صنعتی شهرستان باید آزاد کند اما، هنوز در این زمینه اقدامی نکرده است.

وی با اشاره به اینکه برای اشتغالزایی در شهرستان به این زمین نیاز داریم، گفت: بخش خصوصی آماده ایجاد اشتغال در این مجموعه است.

انتهای‌پیام/86011/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول