اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه لاریجان مازندران خبر داد

آغاز محدودیت ترافیکی در محور هراز

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: محدودیت ترافیکی در منطقه تونل شماره دو باغ صفا محور هراز برای اجرای عملیات نصب فیبر نوری و لکه‌گیری از ساعت هشت صبح آغاز و تا 17 عصر ادامه دارد.

آغاز محدودیت ترافیکی در محور هراز

علی نوری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه محدودیت ترافیکی در منطقه تونل شماره دو باغ صفا محور هراز برای اجرای عملیات نصب فیبر نوری و لکه‌گیری از ساعت هشت صبح آغاز و تا 17 عصر ادامه دارد، اظهار داشت: هم‌اکنون ترافیک محور هراز روان بوده و تردد از دو سمت در این محور برقرار است،

وی ابراز داشت: محدودیت ترافیکی نیز از ساعت هشت صبح امروز در این محور اعمال شده که تا 17 عصر ادامه دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران محدوده محدودیت ترافیکی در محور هراز را در منطقه تونل شماره دو باغ صفا برای اجرای عملیات نصب فیبر نوری و لکه‌گیری جاده دانست.

نوری‌پور هوای منطقه لاریجان و محور هراز را صاف، مطبوع و بهاری برشمرد و عنوان کرد: رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند برای کاهش حوادث جاده‌ای تصادفات قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت حق تقدم را در اولویت کارهای خود قرار دهند و در طول مسیر به دستورات ماموران پلیس راه، نیروی انتظامی و راهداران جهت داشتن سفری ایمن و بی‌خطر گوش بسپارند.

انتهای پیام/86012/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول