اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

پاکسازی طبیعت هراز از زباله و نخاله

در آستانه روز زمین پاک، پاکسازی طبیعت محور هراز با حضور دوستداران طبیعت برگزار شد.

پاکسازی طبیعت هراز از زباله و نخاله

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، 12 روستا صبح امروز در محور مواصلاتی هراز توسط دوستداران طبیعت پاکسازی شد.

بخشدار امامزاده عبدالله(ع)با اعلام اینکه این مراسم هر ساله با عنوان پاکسازی طبیعت چلاو صورت می‌گیرد، اظهار داشت: طبیعت این منطقه از مناطق زیبا و جذاب شهرستان آمل است.

یحیی عسگری‌پور با بیان اینکه بیش از هزار نفر از دوستداران طبیعت به همراه دهیاران، جمعیت هلال احمر و هیئت‌های کوهنوردی در این همایش حضور داشتند؛ یادآور شد: دستگاه‌های راه و شهرسازی، شهرداری آمل و دهیاران با قرار دادن امکانات در این همایش به پاکسازی این منطقه کمک کردند.

عسگری‌پور با اعلام اینکه پس از مسافرت نوروزی و ورود مسافران به این منطقه نیاز به پاکسازی این محور از زباله احساس می‌شد، تصریح کرد: در این زمینه جلسات در بخشداری با هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و تمام امکانات برای این روز بسیج شدند.

مسئول ستاد برگزاری همایش پاکسازی طبیعت نیز با اشاره به اینکه این همایش استانی قرار بود جمعه 18 اسفند سال گذشته در منطقه ییلاقی و کوهستانی چلاو و سنگچال بخش امامزاده عبدالله(ع) آمل برپا شود که به دلیل بارش شدید برف و کولاک و همچنین مسدود بودن مسیر ارتباطی، لغزنده بودن راه‌های روستایی، احتمال سقوط و ریزش کوه به تعویق افتاد.

جواد اسدی تصریح کرد: همایش پاکسازی طبیعت چلاو و سنگچال امسال سومین دوره برگزاری خود را تجربه کرد که هر ساله در آستانه بهار طبیعت با استقبال پرشور و کم‌نظیر مردم مازندران و دیگر استان‌های کشور همراه است.

وی در پایان اذعان داشت: محلی‌خوانی و بازی‌های بومی پایان بخش مراسم روز پاکسازی طبیعت بود.

انتهای‌ پیام/86011/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول