اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم:

اقتصاد مقاومتی باید در خانواده‌های ایرانی نهادینه شود

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: قطعا برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی، باید فرهنگ سازی در راستای تولید و صرفه جویی در خانواده‌ها نهادینه شود.

اقتصاد مقاومتی باید در خانواده‌های ایرانی نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سید رضا فقیهی در مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی گفت: امروز هر ایرانی باید با راهکارها و راهبردهای اقتصاد مقاومتی کاملا آشنا باشد تا نظام مقدس جمهوری اسلامی به این مهم دست پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان باید همه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را برای اجرای فرمان ولایی مقام معظم رهبری به کار ببندند تا بتوانیم در برابر هجمه شدید دشمنان در جبهه‌های اقتصادی با عزت و اقتدار، ایستادگی کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: امروز باید هرچه بیشتر روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در جامعه را تقویت کرده و ارزش کار و تلاش را به ویژه برای جوانان و آینده سازان کشورمان تبیین کنیم.

وی بر ضرورت استفاده از داشته‌ها و ظرفیت‌های بومی برای رسیدن به رشد و پیشرفت تاکید کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی بدون حضور مردم میسر نخواهد بود و همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند هر کس در این مسیر گام بردارد، جهاد فی سبیل الله است.

فقیهی تصریح کرد: نیروهای بسیجی همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم جبهه‌ها از عزت و شرف ایران اسلامی حراست کردند امروز نیز در جبهه‌های اقتصادی با ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی نقش موثر و فعال در این عرصه خواهند داشت.

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول