اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان خبر داد

اجرای 400 برنامه تخصصی قرآنی در کنگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از اجرای 400 برنامه تخصصی قرآنی در کنگان خبر داد.

اجرای 400 برنامه تخصصی قرآنی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی ظهر امروز در نشست مسئولان قرآنی کنگان اظهار داشت: گسترش فعالیت‌های قرآنی و دینی در جامعه اهمیت زیادی دارد و باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی با بیان اینکه در این اداره طی یکسال اخیر برنامه‌های متنوعی انجام شده و به نتایج خوبی در این زمینه نیز رسیده‌ایم، از اجرای 400 برنامه تخصصی قرآنی در کنگان خبر داد.

اهرمی اظهار داشت: در یکسال اخیر با توجه به کمبود اعتبارات، حمایت کافی از طرح‌های قرآنی این اداره داشته‌ایم و این اقدامات توانسته است با انجام تعاملات متقابل از جمله رایزنی با ادارات فرهنگی، شرکت‌های مستقر در منطقه، خیرین محلی، هیئت امناء مساجد به شکوفایی نسبی در بحث قرآنی دست یابد.

وی گفت: اجرای 400 برنامه قرآنی توسط تبلیغات اسلامی کنگان در یکسال با وجود و مشارکت مؤسسه و خانه‌های قرآنی در اشاعه فرهنگ قرآنی از قبیل برگزاری کلاس‌های روخوانی، روانخوانی، محافل قرآنی، کلاس‌های حفظ جزء و کل، مفاهیم، تفسیر قرآن کریم و همچنین مشارکت در مسابقاتی از قبیل نورالهدی 5، حبل المتین، صدور گواهی نامه‌های قرآنی و آموزش در سطح پیش دبستانی با موضوعات مختلف از اهم این فعالیت‌ها است.

اهرمی بیان کرد: تربیت نیروهای قرآنی زمینه‌ساز حرکت مهم و تأثیرگذار زندگی به سبک اسلامی است که مقام معظم رهبری بر این نکته تاکید دارد.

وی گفت: اداره تبلیغات اسلامی کنگان در همین راستا طی رایزنی و گفتگو با فعالان قرآنی، مسئولان مؤسسه و خانه‌های قرآنی و شور و شوق کودکان و نوجوانانی که مستعد یادگیری و حفظ کلام وحی هستند به اهتمام موضوع حفظ جزء 30 قرآن کریم و متعاقبا حفظ کل قرآن کریم اقدام کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان ابراز داشت: تربیت 250 حافظ جزء 30 قرآن کریم در سطح شهرستان کنگان در یکسال اخیر اتفاق مهمی بود که با همکاری اتحادیه قرآنی استان بوشهر رقم خورد.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول