اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت فوتبال اصفهان:

زمان پاسخگویی کادر فنی به مسئولان باشگاه ذوب‌آهن رسیده است

پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: زمان پاسخگویی کادر فنی به حمایت‌های مسئولان باشگاه و کارخانه فرا رسیده و باید دو بازی باقیمانده را پیروز شوند.

زمان پاسخگویی کادر فنی به مسئولان باشگاه ذوب‌آهن رسیده است

محمد یاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: امیدواریم ذوب‌آهن در دو بازی باقیمانده خودش در لیگ برتر پیروز شده تا بتواند در مرحله پلی‌آف حضور پیدا کند.

وی تصریح کرد: البته با باختی که سپاهان برابر داماش کسب کرد امیدواری ذوب‌آهن برای حضور در لیگ کمرنگ شد، اما هنوز هم امیدواریم چرا که آلومینیوم یک بازی سخت برابر سپاهان دارد که می‌تواند امیدهای ذوب‌آهن برای رفتن به پلی‌آف را زنده نگه دارد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان با بیان اینکه ذوب‌آهن باید دو بازی باقی‌ مانده‌اش در لیگ را ببرد، افزود: یکی از بازی‌های آلومینیوم با تیم خوب تراکتورسازی است که برای کسب سهمیه آسیایی می‌جنگد و این کار تیم بندری را بازهم سخت‌تر می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال می‌دهید ذوب‌آهن در لیگ بماند، افزود: فوتبال تنها پدیده‌ای است که هیچ‌گونه پیش‌بینی در موردش نمی‌توان انجام داد چه کسی فکر می‌کرد سپاهان به داماش ببازد، بنابراین صحبت‌هایی که ما در اینجا می‌کنیم تنها صحبت از ایده‌آل‌ها و علایق شخصی خودمان است.

یاوری تاکید کرد: کادر فنی و بازیکنان ذوب‌آهن مدت به نسبت زیادی است که در کنار یکدیگر قرار دارند و با توجه به حمایت‌های همه جانبه‌ای که از سوی مسئولان کارخانه و باشگاه از کادر فنی صورت گرفته زمان آن فرا رسیده که جواب این حمایت‌ها داده شود و به وعده‌هایی که داده شده جامه عمل پوشیده شود.

وی ادامه داد: امیدوارم بازیکنان نیز با غیرت و تلاش وصف‌ناپذیر کاری کنند تا این دو بازی باقیمانده در لیگ را با برد پشت سر گذاشته و در نهایت در لیگ برتر بمانند و دل مردم اصفهان و دوستداران این تیم را شاد کنند.

انتهای پیام/63020/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول