اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2/ رئیس جمهور در جمع مردم ساری:

70 سال سیاه هم نفت نخرید؛ ایران روی پای خود می‌ایستد

رئیس جمهور به نقشه دشمنان برای نخریدن نفت ایران اشاره کرد و گفت: اگر 70 سال سیاه هم نفت از ما نخرید ملت ایران با پشتکار روی پای خود می‌ایستد.

70 سال سیاه هم نفت نخرید؛ ایران روی پای خود می‌ایستد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری محمود احمدی‌نژاد در ادامه سخنرانی خود در جمع مردم مرکز استان مازندران با تاکید بر اینکه باید دست به دست هم دهیم تا سال حماسه سیاسی را به یادگار بگذاریم، اظهار کرد: حماسه زمانی کارکرد دارد که دشمنان طراحی ‌کنند تا در مقابل حرکت ایران بایستند.

وی حماسه را حرکت عظیم هوشمندی برای تغییر شرایط، زدودن غبارها و رفع موانع از حرکت ملت ایران بر شمرد.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه سرعت پیشرفت ملت بسیار خوب است، تاکید کرد: برای کم نشدن این سرعت نیازمند حماسه هستیم.

رئیس قوه مجریه با اشاره به اینکه در انتخابات ریاست جمهوری باید 50 میلیون نفر مشارکت کنند، یادآور شد: رئیس جمهوری می‌خواهیم با 35 تا 40 میلیون رای بر سرکار بیاید.

وی اضافه کرد: این مسئله در مرحله نخست دشمنان بیرونی را ناامید می‌کند و نیز سبب می‌شود برخی از دشمنان داخلی نیز دنبال‌روی از دشمنان خارجی نکنند.

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنانش به موقعیت کشاورزی استان‌های شمالی به ویژه مازندران اشاره کرد و گفت: برخی‌ها از 25 سال پیش گفتند که کشاروزی ایران ظرفیت ندارد ولی بر همه ثابت شد، این حرف اشتباه است.

وی اعلام کرد: میزان تولیدات کشاورزی مازندران در بعد از انقلاب پنج برابر شده است.

احمدی‌نژاد یادآور شد: مطمئن هستم که مازندران ظرفیت افزایش تولید کشاورزی را دارد.

رئیس جمهور به موفقیت‌های سدسازی در ایران اشاره کرد و بیان داشت: تاکنون 100 سد در کشور افتتاح شد و 70 سد در محله پایانی قرار دارد.

وی به نقشه دشمنان برای نخریدن نفت ایران اشاره کرد و گفت: اگر 70 سال سیاه هم نفت از ما نخرید ملت ایران با پشتکار روی پای خود می‌ایستد.

وی اضافه کرد: ایران عزیز در انرژی هسته‌ای، نانو، بیوتکنولوژی، ساخت داروها و صنایع گوناگون از کشورهای به نام دنیا است.

رئیس جمهور در پایان به وضعیت جسمی آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران اشاره کرد گفت: نماینده ولی فقیه عمل قلب باز انجام داد و حتما به عیادتش می‌رویم.

به گزارش فارس با سخنرانی رئیس جمهور در جمع مردم ساری دور چهارم سفر رئیس جمهور به مازندران به نیمه راه رسید و قرار است رئیس جمهور بعداز ظهر امروز در دو کارگروه تخصصی و در جمع نخبگان مردم مازندران شرکت کند.

انتهای پیام/2296/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول