اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری چهارمحال و بختیاری خبر داد

استخدام 156 نفر در شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری چهارمحال و بختیاری از استخدام 156 نفر در شهرداری‌های این استان خبر داد و گفت: این تعداد در 25 شهرداری که موفق به اخذ مجوز شده‌اند، مشغول به کار خواهند شد.

استخدام 156 نفر در شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و‌بختیاری اظهار داشت: با توجه به ابلاغ مجوز برگزاری آزمون استخدامی به استان‌ها و بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری‌های استان اعلام شد.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در آزمون استخدامی شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری می‌توانند از 22 اردیبهشت ماه لغایت 26 اردیبهشت ماه سال جاری اقدامات لازم برای ثبت‌نام خود را انجام دهند.

محمدی از استخدام 156 نفر در شهرداری‌های استان خبر داد و گفت: این تعداد در 25 شهرداری استان که موفق به اخذ مجوز شده‌اند، مشغول به کار خواهند شد.

این مسئول ادامه داد: داوطلبین آزمون استخدامی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند و به صورت اینترنتی ثبت‌نام کنند.

وی با اعلام برخی از رشته‌های مورد نیاز برای استخدام در آزمون شهرداری‌های این استان خاطرنشان کرد: در سایت سازمان سنجش به طور کامل رشته‌ها اعلام شده ولی از پرکاربردترین آن‌ها می‌توان به رشته‌های اداری، مالی، فنی، شهرسازی، عمران و آتش‌نشانی اشاره کرد.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری چهارمحال و بختیاری متذکر شد: این آزمون صرفا از طریق سازمان سنجش کشور برگزار می‌شود و مصاحبه ندارد و همچنین پس از اعلام نتایج و بررسی صلاحیت‌ها نیروهای جدید به کار گرفته خواهند شد.

انتهای پیام/68006/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول