اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته داوران مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای:

مرحله دوم داوری مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای آغاز شد

سرپرست کمیته داوران دومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای (۲۰۱۳ IRANGDC) از آغاز مرحله دوم داوری این مسابقات خبر داد.

مرحله دوم داوری مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای آغاز شد

سید حسن هانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به بررسی ایده‌ها و سناریوهای ارائه شده تیم‌های شرکت کننده توسط داوران گفت: این ایده‌ها با همکاری داوران پس از نهایی شدن آماده طراحی و پیاده‌سازی شدند.

وی با اشاره به مراحل متفاوت ارزیابی تیم‌ها توسط کمیته داوران طی برگزاری این رقابت حضوری 48 ساعته تصریح کرد: تمام تیم‌ها در مرحله اول داوری ایده اصلی، داستان، سبک اصلی و مکانیزم‌های اصلی روند بازی را توضیح دادند.

به گفته وی، در مجموع ایده‌های ارائه شده تیم‌های شرکت کننده بسیار خوب و ایده‌آل بود که در بیشتر آنها تیم‌ها شاخص‌های لازم طراحی و ساخت بازی از قبیل خلاقیت و نوآوری، روند بازی (Game play)، مباحث هنری و گرافیکی ،سرگرم‌کنندگی بازی‌ها و شاخص‌های فنی را رعایت کرده بودند.

سرپرست کمیته دومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای با اشاره به ورود به مرحله دوم این مسابقات عنوان کرد: تیم‌ها در این مرحله موظف هستند نخستین نسخه آزمایشی بازی را ارائه کنند.

هانی افزود: ستاره، مسیریابی و بادگیر کلید واژه‌های ساخت بازی‌های دو و سه بعدی در لیگ دانشجویی و ساخت بازی با مفاهیم اتومبیل‌رانی و جهانگردی نیز از کلید واژه‌های لیگ بخش آزاد این رقابت‌ها است.

وی پایان این رقابت‌ها در ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 19 اردیبهشت را یادآور شد و گفت: 150 شرکت کننده در این دوره از مسابقات ملی در قالب 30 تیم پنج نفره در دو لیگ دانشجویی و آزاد با طراحی بازی‌های دو و سه بعدی رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/2406/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول