اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مصاف با نماینده سنندج صورت می‌گیرد

جدال صبای قم در دور برگشت فوتبال جوانان کشور

دیدار تیم‌های فوتبال جوانان صبای قم و آبیدر سنندج در بازی برگشت رقابت‌های لیگ فوتبال جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور جمعه این هفته برگزار می‌شود.

جدال صبای قم در دور برگشت فوتبال جوانان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تنها دو مرحله به پایان بازی‌های فصل جاری مسابقات لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور باقی مانده است و سرانجام چهره صعودکننده‌ها به رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور مشخص خواهد شد.

تاکنون هشت تیم در جریان رقابت‌ها حضور دارند و از جمع آنها تیم‌های صعودکننده به لیگ دسته اول مشخص می‌شوند اما تا قبل از شناسایی دسته‌اولی‌ها، بازی‌های مرحله چهارم دیدارهای دور برگشت خود را برگزار می‌کند تا چهار تیم از جمع تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها کنار بروند.

هر مرحله که از این بازی‌ها سپری شد، هم تعداد تیم‌ها کاهش یافت و هم چهره مدعیان صعود بیشتر مشخص شد. مدعیانی که در بین آنها تیم فوتبال جوانان صبای قم نیز قرار دارد و اگر بتواند در بازی برگشت مرحله چهارم موفق عمل کند، پس از یک سال محرومیت بار دیگر به سطح اول فوتبال جوانان کشور باز می‌گردد.

حریف تیم فوتبال جوانان صبای قم در مرحله چهارم رقابت‌های فصل جاری لیگ جوانان باشگاه‌های کشور هم اکنون تیم آبیدر سنندج نماینده فوتبال استان کردستان است که در دیدار برگشت روز جمعه این هفته از فوتبالیست‌های جوان صبا پذیرایی می‌کند.

صبای قم در مرحله اول این رقابت‌ها در مجموع دیدارهای رفت و برگشت با نتیجه چهار بر یک از سد تیم ارزش ورامین گذشت و صعود کرد، این تیم در مرحله دوم نیز در مجموع با نتیجه چهار بر دو مقابل تیم پالایش نفت اصفهان به برتری رسید و راهی مرحله بعد شد.

در مرحله سوم تیم فوتبال جوانان صبای قم مقابل آبی‌پوشان مرکزی قرار گرفت و توانست در مجموع بازی‌های رفت و برگشت این تیم را با نتیجه چهار بر دو شکست دهد و بدین ترتیب حریف تیم فوتبال جوانان آبیدر سنندج در مرحله چهارم شود.

مسابقه دو تیم از دور رفت مرحله چهارم مسابقات لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور عصر یکشنبه 15 اردیبهشت ماه به میزبانی تیم جوانان صبای قم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم به انجام رسید و طی آن صبایی‌ها در حضور تماشاگران خود با نتیجه یک بر یک به تساوی رضایت دادند.

نتیجه تساوی در دیدار رفت مرحله چهارم رقابت‌های لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برای تیم میهمان یعنی آبیدر سنندج نتیجه بسیار خوبی بود و این تیم می‌تواند در دیدار برگشت حتی با تساوی بدون گل برابر صبا به لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور راه یابد اما صبایی‌ها حالا مجبور هستند در دیدار برگشت که روز جمعه بیستم اردیبهشت ماه در سنندج برگزار می‌شود، تیم آبیدر سنندج را شکست دهند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول