اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان قم:

مسئولیت پررنگ خلق حماسه سیاسی بر عهده بسیج است

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب گفت: بخش مهم و پررنگ مسئولیت خلق حماسه سیاسی بر عهده بسیج است.

مسئولیت پررنگ خلق حماسه سیاسی بر عهده بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی مهدوی‌نژاد در جمع فرماندهان و اعضای شورای کانون‌های بسیج فرهنگیان قم، فرهنگیان را قشر بیدار، آگاه و پویای جامعه خواند که نقش اثرگذار آن در تربیت نسل‌های آتی جامعه بسیار چشمگیر است.

وی شهدای فرهنگی را پیشگام عرصه‌های گوناگون دفاع مقدس دانست و گفت: زمانی انسان می‌تواند این پیشگامی را حفظ کند که با اتکا به قدرت، دانش و ایمان توفیق خداوند را کسب کند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب افزود: اهمیت این توفیق الهی آنجا آشکار می‌شود که افراد بسیاری که روزی پرچمدار و پیشکسوت و در اوج قله بوده‌اند، امروز سقوط کرده و در قله نیستند، چرا که این توفیق از آنان گرفته شده است.

وی رویکرد فعلی فعالیت‌ دشمنان انقلاب اسلامی را تغییر نگاه و باور ملت ایران نسبت به خود دانست و راهبرد مقابله با آن را مستلزم خلق حماسه سیاسی خواند.

مهدوی‌نژاد نقش معلم را در تعلیم و تربیت صحیح و اثرگذار پررنگ دانست و خاطرنشان کرد: شهدا درس‌های امام و انقلاب اسلامی را به خوبی فراگرفته و به عنوان ممتازین جبهه حق، در عرصه دفاع از میهن، دین و نظام حماسه آفریدند.

وی با اشاره به افزایش دشمنی‌ها با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش‌های آشکار دشمنان، گفت: دشمنان ما بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی ماهیت اصلی خود را نشان دادند چرا که با کتاب انجیل برای پیشنهاد صلح به ایران آمدند و نکته اصلی که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد این است که امروز دنائت، پستی و زشتی دشمنان ما کمتر نشده است.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب در ادامه به سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه ملت ایران و جهان اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: اوباما با شعارهای آزادی‌خواهی و تعریض به مقامات سابق آمریکا و نیز به چالش کشیدن کارهای آنان، عینا رفتار آنها را تکرار کرده و به طور آشکارا از تروریست‌های سوریه حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: کسانی که امروز می‌گویند مجبور به مذاکره با آمریکا هستیم باید توجه داشته باشند که ما در جنگ با ابزار بسیار ساده و ابتدایی مانند تفنگ برنو جلوی دشمن ایستادیم و مجبور به مذاکره نشدیم، اما چگونه امروز با داشتن موشک شهاب3 مجبور به مذاکره هستیم؟

مهدوی‌نژاد مقاومت و ایمان ملت ایران را کلید پیروزی در برابر تمام دسیسه‌ها و تهدیدات دشمنان دانست و عنوان کرد: دشمنان ما امروز از هفت حلقه تحریم، شش حلقه را اجرا کردند اما تاثیر چندانی نداشت چون ملت ایران مقاوم و با ایمان هستند.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول