اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار همدان خبر داد

اعزام 3500 زائر از همدان به حرم امام خمینی(ره)

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار همدان گفت: در سالروز ارتحال امام خمینی تعداد 3 هزار و 500 نفر از همدان به حرم مطهر امام راحل اعزام می‌شوند.

اعزام 3500 زائر از همدان به حرم امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احسان قنبری بعدازظهر امروز در ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) با بیان اینکه هفت کمیته ستاد بزرگداشت به صورت هماهنگ برای برگزاری هرچه بهتر مراسم‌ها تلاش می‌کنند، اظهار داشت: این کمیته‌ها برای اعزام زائران به حرم مطهر امام راحل فعال هستند.

وی ادامه داد: برای اعزام زائران به حرم مطهر امام راحل، کمیته بهداشت و درمان آمبولانس را با کاروان‌ها اعزام می‌کند و شهرداری فضای شهر را آماده خواهد کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار همدان افزود: در روز 14 خرداد برنامه ویژه‌ای در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور سخنران کشوری برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 14 خرداد سال جاری بیست و چهارمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) است، ابراز داشت: برای اعزام زائران به مرقد مطهر امام راحل تعداد 330 دستگاه اتوبوس و 147 دستگاه مینی‌بوس درنظر گرفته شده است.

همچنین در ادامه این جلسه فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه در آستانه قیام 15 خرداد قرار داریم، گفت: در این روز برنامه‌های ویژه فرهنگی داریم که علاوه بر آن برنامه‌های سیاسی و مذهبی هم خواهیم داشت. 

محمدرضا غلامی‌پاک افزود: به منظور بزرگداشت مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در شهر همدان برنامه‌هایی پیش‌بینی شده که در این راستا هیئت‌های 14 خرداد بسیجیان همراه با مردم طبق سال گذشته با راه‌اندازی دسته‌‌جات عزاداری در سوگ امام راحل عزاداری می‌کنند. 

انتهای پیام/89019/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول