اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زیر نظر فدراسیون جودو صورت می‌گیرد

حضور نماینده قم در کارگاه مربیگری و داوری کاتا

سیما شاهزاده‌ حمزه به عنوان نماینده هیئت جودوی استان قم در کارگاه آموزشی مربیگری و داوری کشوری کاتا معرفی شد.

حضور نماینده قم در کارگاه مربیگری و داوری کاتا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فدراسیون جودو و کوراش کشورمان در راستای اهداف خود مبنی بر فعال کردن تیم‌های کاتای بانوان و حضور آن‌ها در مسابقات کشوری و برون مرزی، برگزاری نخستین دوره کارگاه آموزشی مربیگری و داوری کاتا وی‍ژه بانوان را جزو اولویت‌های مهم خود در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی قرار داده است.

به همین منظور این فدراسیون با ارسال دعوت‌نامه به هیئت‌های جودو و کوراش استان‌های سراسر کشور خواستار معرفی افراد واجد شرایط فعالیت در رشته کاتا به این فدراسیون شده تا نخستین دوره کارگاه آموزشی مربیگری و داوری کاتا وی‍ژه بانوان را برگزار کند.

میزبان نخستین دوره کارگاه آموزشی مربیگری و داوری کاتا وی‍ژه بانوان تهران است و بانوان کاتارو از استان‌های مختلف روزهای 17 تا 20 اردیبهشت‌ماه در این دوره آموزشی حضور می‌یابند که از قم نیز تنها یک کاتارو معرفی شده است.

سیما‌ شاهزاده ‌حمزه که از سال 81 به صورت رسمی در رشته جودو فعالیت می‌کند و مدال‌های مختلفی از مسابقات قهرمانی کشور دارد و به عنوان تنها نماینده هیئت جودو و کوراش استان قم در نخستین دوره کارگاه آموزشی مربیگری و داوری کاتا وی‍ژه بانوان حضور می‌یابد.

برخورداری از پنج سال سابقه مربیگری در جودو، داشتن مدرک درجه دو رشته جودو، داشتن بالاترین مدرک دان در استان، داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم، نداشتن محرومیت از سوی کمیته انضباطی فدراسیون جودو و کوراش، دارا بودن آمادگی جسمانی برای آموزش عملی و آمادگی و تعهد همکاری با هیئت استان در زمینه مربیگری و داوری تیم کاتا از جمله شرایط بانوان کاتاروی استان‌های مختلف برای شرکت در این دوره آموزشی است.

این در حالی است که قم از استان‌های سرآمد و پیشرو در کاتا در عرصه رقابت‌های داخلی و برون‌مرزی محسوب می‌شود و محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی دو چهره شاخص و نامدار قم در بخش کاتای رشته جودو به شمار می‌روند که سابقه کسب عنوان قهرمانی مسابقات کاتا جام گرندپریکس در کشور ایتالیا، نایب قهرمانی جهان در آلمان، مقام نایب قهرمانی آسیا را در کارنامه دارند.

اکنون این دو کاتارو که به عنوان مربیان تیم ملی کاتای کشورمان انتخاب شده‌اند همزمان خود را آماده حضور موفق در پیکارهای کاتای قهرمانی جهان در سال 2013 می‌کنند که در سال‌جاری به میزبانی کشور ژاپن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/78002/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول