اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان جم خبر داد

جمع‌آوری بیش از 2 میلیارد ریال زکات در شهرستان جم

رئیس کمیته امداد شهرستان جم از جمع‌آوری 2.4 میلیارد ریال زکات در شهرستان جم خبر داد.

جمع‌آوری بیش از 2 میلیارد ریال زکات در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مسلم انیژپور ظهر امروز در آیین همایش تجلیل از متولیان و پرداخت‌کنندگان زکات در جم اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد تأثیرگذار و مهم در جامعه است و همواره در راستای حمایت از اقشار ضعیف جامعه پیشگام است.

وی افزود: کیفیت خدمات ارائه شده به جامعه هدف در چند سال اخیر رشد محسوسی داشته و روزبه‌روز شاهد رضایت‌مندی بیشتر مردم از حجم و کیفیت خدمات این نهاد هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ زکات در جامعه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه پرداخت زکات در دین مبین اسلام بسیار حائز اهمیت است و همیشه در کنار نماز به آن اشاره شده است؛ کمیته امداد فرهنگ‌سازی بسیاری را در این راستا انجام داده است.

وی افزود: جلسه با کشاورزان، ارائه بروشور، دیوار نویسی‌ها و... از جمله کارهای صورت گرفته در ارتباط با فرهنگ‌سازی در بحث ترویج زکات است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم از جمع‌آوری 2.4 میلیارد ریال زکات در شهرستان جم خبر داد و اضافه کرد: در شهرستان جم طی یکسال اخیر بیش از 2 میلیارد و 431 میلیون ریال زکات جمع‌آوری شده که نشان دهنده رشد این میزان است.

انیژپور بیان کرد: شهر ریز در سال گذشته 153 میلیون و 750 هزار ریال زکات پرداخت کرده که انتظار داریم افزایش یابد.

سید محمد هاشمی، بخشدار بخش ریز نیز در این مراسم عنوان کرد: استقبال برای پرداخت زکات در شهر ریز بسیار خوب است و این بیانگر ایمان مردم این شهر است.

وی گفت: باید دست به دست هم دهیم و برای ترویج فرهنگ زکات در جامعه اهتمام ورزیم.

حجت‌الاسلام محمد فتحی، مبلغ زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز برنامه‌هایی برای تشویق بیشتر مردم برای پرداخت زکات در این برنامه ارائه کرد.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول