اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرخانه تشکل‌های اسلامی، سیاسی دانشگاه‌های آزاد یزد در بیانیه‌ای اعلام کرد

هرگونه سکوت در برابر گروه خشونت طلب وهابی گناهی بزرگ و نابخشودنی است

دبیرخانه تشکل‌های اسلامی، سیاسی دانشگاه‌های آزاد یزد طی صدور بیانیه‌ای هرگونه سکوت و عدم پاسخ قاطع به طیف خشونت طلب وهابی و حامیان منطقه‌ای و جهانی این گروه فرقه‌گرای تکفیری را گناهی بس بزرگ و نابخشودنی دانست.

هرگونه سکوت در برابر گروه خشونت طلب وهابی گناهی بزرگ و نابخشودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، در این بیانیه آمده است: گروه‌های تکفیری و سلفی‌ها وابسته به القاعده، پس از ناکامی‌های اخیر در جبهه جنگ با ارتش و مردم سوریه، در اقدامی شوم با چراغ‌سبز صهیونیسم جهانی، انگلیس و آمریکا، هتک حرمت قبور مطهر صحابه نبی خدا، رسول اکرم (ص) و وصی ایشان حضرت علی (ع) را در دستور کار خود قرار دادند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: این جنایت هولناک در حالی صورت می‌گیرد که منادیان دروغین حقوق بشری در غرب چشم و گوش خویش را به هتک حرمت مقدسات مسلمانان در سرزمین شام بسته‌اند و حتی این سکوت ننگین در برخی از سرزمین‌های اسلامی نیز سایه افکنده است.

در این بیانیه همچنین آمده است: بی‌تردید هدف اصلی گروه‌های تروریستی وهابی در تخریب اماکن مقدس جهان اسلام، دامن زدن به جنگ‌های قومی و مذهبی است تا از طریق این نفاق، ضمن ایجاد خدشه بر وحدت مسلمین، از گسترش انوار بیداری اسلامی در سراسر خاورمیانه و شمال آفریقا جلوگیری کنند.

سقوط دیکتاتورهای وابسته به غرب و تزلزل در ارکان قدرت پوشالی پادشاهی پس از بیداری اسلامی عرصه را بر آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی تنگ‌تر کرده است به همین دلیل، غرب و رژیم صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای آنان، گزینه خشونت و اهانت به باورهای مسلمین را مسیری برای انتقام گیری از جبهه مقاومت در منطقه قلمداده کرده و از این طریق، ضمن طراحی جنگ شیعه و سنی، درصدد تثبیت پایه قدرت ننگین رژیم صهیونیستی و حفظ برتری نظامی مطلق آن در منطقه هستند.

در این پیام همچنین آمده است: با نگاه به شرایط حساس منطقه خاورمیانه و دسیسه دشمن برای ایجاد انحراف در راه اهداف متعالی و باورهای دینی مسلمانان، لزوم هوشیاری هرچه بیشتر نخبگان و علما و مصلحان دینی و سیاسی جهان اسلام و وحدت حول پرچم توحیدی و شعار "لااله الا الله ؛ محمد رسول الله" بیش از گذشته احساس می‌شود و هرگونه سکوت و عدم پاسخ قاطع به طیف خشونت طلب وهابی و حامیان منطقه‌ای و جهانی این گروه فرقه‌گرای تکفیری، گناهی بس بزرگ و نابخشودنی است.

در این بیانیه آمده است: در این عرصه حساس که چشم جهانیان به تصمیم و اراده آحاد مردم ایران به ویژه قشر فرهیخته دانشگاهی در چگونگی پاسخ به این عمل ضدانسانی و شنیع پس از تخریب قبور مطهر بزرگان دین، حجر بن عدی (ع) و جعفر طیار (ع) دوخته شده است.

دبیرخانه تشکل‌های سیاسی دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد یزد ضمن محکومیت این جنایت تاریخی هولناک، در لبیک به ندای رهبر و امام خویش، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، آمادگی خویش را برای پاسخگویی به این بی‌حرمتی‌ها که در حریم ولایت اتفاق افتاده، اعلام کرده و بر لزوم پاسداشت ارزش‌ها و باورهای دینی در اقصی نقاط بلاد اسلام تاکید می‌ورزد.

بی‌شک جبهه کفر و حرمت شکنان بزدل وهابی، هزینه این جنایت را خواهند داد و پیروان راستین دین مبین اسلام، تداوم هر نوع بی‌ادبی به ساحت مقدس صحابه حضرت رسول(ص) و ائمه اطهار (ع) را تحمل نخواهند کرد.

انتهای پیام/2464/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول