اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان یافتن دوره ریاست سیف‌زاده صورت گرفت

درخواست برای معرفی سرپرست هیئت وزنه برداری استان اصفهان

با پایان یافتن دوران ریاست مرتضی سیف‌زاده در هیئت وزنه برداری استان اصفهان، وی از اداره ورزش و جوانان استان اصفهان درخواست کرد سرپرستی را برای این هیئت معرفی کنند.

درخواست برای معرفی سرپرست هیئت وزنه برداری استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اردیبهشت ماه سال جاری دوران ریاست چهار ساله مرتضی سیف‌زاده در هیئت وزنه برداری استان اصفهان به پایان رسید.

با این حال رئیس هیئت وزنه برداری استان اصفهان تمایلی به ادامه فعالیت در این هیئت ندارد و این مساله را از مدت‌ها قبل اعلام کرده است.

سیف‌زاده در نامه‌ای که به محمدرضا محمد جواهری نوشته است، از وی درخواست کرده تا سرپرست جدیدی را برای این هیئت معرفی کند تا مسئولیت به طور رسمی به وی واگذار شود.

با این حال مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهانی هنوز پاسخی به درخواست سیف‌زاده نداده است.

رئیس هیئت وزنه برداری استان اصفهان پیشتر در گفت‌وگو با فارس گفته بود تمایل دارد سال‌های پایانی عمرش را در آرامش سپری کند.

به گزارش فارس، سیف‌زاده از سال 85  و در زمان ریاست نصراله دلوی در هیئت وزنه برداری استان اصفهان مسئولیت نایب رئیسی را بر عهده داشت، به دلیل بیماری دلوی امور هیئت را بر عهده گرفت تا اینکه در سال 88 مجمع انتخاباتی هیئت برگزار شد و وی توانست با کسب حداکثر آرا ریاست هیئت را به دست بیاورد.

انتهای پیام/63006/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول